spaissarit, bsb ja trumpettihousut oli meillä.... sekä nappiverkkarit.. tämä siis 5. ja 6. luokalla, neon vihreä ja oranssi oli vaatteissa in!Alkuperäinen kirjoittaja Miina:millaisia vaatteita käytitte ja millaista musaa kuuntelitte jne??
mun nuoruudessa kuunneltiin Spice Girlsejä ja muodissa olivat haaremihousut ja napapaidat!
Joo, sellaset sisäänpäin käännetyt kapeat sauma... sen kyllä tosiaan tunnisti! Tosi nolo...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Leviksen farkut, muuten olit ihan out! Tarkkailtiin saumoja, niistä ne tunnisti
Joo, sellaset sisäänpäin käännetyt kapeat sauma... sen kyllä tosiaan tunnisti! Tosi nolo...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Leviksen farkut, muuten olit ihan out! Tarkkailtiin saumoja, niistä ne tunnisti
Noitahan sitä kuunneltiin.Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:Kuuntelin mm. Dingoa, Modern Talkingia, Gary Moorea, Europea, A-hata, Sandraa, Nenaa ja London Boysia. Piti olla kivipestyt porkkanafarkut ja iso pussittava takki. Farkun lahkeet laitettiin usein tennissukkien sisään. Neonvärit oli in. Etuhiuksissa piti olla heitto.
IIIhana 80-luku kyseessä siis.
"spanking belt" :heart:Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:Melkein jokaisella näkyi näitä värillisiä kangashousuja, mitä esim Henkkamaukalta ja Vero Modasta sai Minullakin oli! Ja öklönväriset niittivyöt!
Peesin. Sit oli myös nappiverkkarit.. Yläasteella pilottitakin kanssa oli leviksen 555:t mageet.Alkuperäinen kirjoittaja JaJa:ala-asteelta on jääny mieleen trumpettihousut ja ruudulliset kaulukselliset paidat.
yläasteelta pilottitakki
Minkä ikäinen sä oot? Mä oon 27 ja Apulantaa kuunnellut yläasteelta asti, kyllä meillä päin se oli kova sana =) Tuohon jälkimmäiseen lauseeseesi en osaa vastata. Mäkin olin ennemminkin se kiusattu..Alkuperäinen kirjoittaja :D:onko apulanta ollu muotia?
olin apulanta fani, juuri siksi, kun sen musiikki iski suoraan mun, syrjityn, koulukiusatun sydämeen.
en kyllä usko hetkeäkään että ne muotivaatteissa liikkuneet ikäiseni olisivat kuunnelleet apulantaa!!!
niin ja nhl joukkueiden lippikset... myös meillä tytöillä... muistan ku kaverilla oli anaheim mighty ducksien lippis ja ku mä menin ostaan niin niitä ei ollukkaan, oli pakko ottaa la kingsAlkuperäinen kirjoittaja vieras:nappiverkkarit, trumpettihousut(joita koskaan en omistanut), spaissarit, bäkkärit, housuhame? (siis se jossa oli housut ja hame samassa), xl5(paskan kemiallinen merkki ), movetron... sitte sellaset juntit muka hienot mustat kengät joissa oli paksu pohja.. yök!!