äiti
pia 24.06.2010 #32 Rakkaimpana äiti kaikesta huolimatta, turvallisimpana äidin sisko ja mummun sisko.
Ilona 24.06.2010 #37 Äiti lapsena. Isä sitten teinivuosina. Mummojen ja vaarien kanssa en ollut niin läheinen.
Mukiin menevä 24.06.2010 #39 mummo.. :heart: oli kuin toinen äiti ja ainut joka ei käyttänyt alkoholia.. yhden kerran muistan kun otti yhden saunaoluen ja mä menin ihan hysteeriseksi siitä..
mummo.. :heart: oli kuin toinen äiti ja ainut joka ei käyttänyt alkoholia.. yhden kerran muistan kun otti yhden saunaoluen ja mä menin ihan hysteeriseksi siitä..
4n äiti 24.06.2010 #42 pari naapurin lasten äitiä on jäänyt mieleen. ja toinen mummoni. veli puolusti joskus. vanhempiini en voinut turvata.
pari naapurin lasten äitiä on jäänyt mieleen. ja toinen mummoni. veli puolusti joskus. vanhempiini en voinut turvata.
vieras 24.06.2010 #50 Äiti, mummu ja mamma. Ajoittain myös siskot ja ystävät. Myöhäisteini-iässä anopista tuli mulle tosi tärkeä ihminen, jolle pystyin purkamaan sydäntäni ja pystyn yhä.
Äiti, mummu ja mamma. Ajoittain myös siskot ja ystävät. Myöhäisteini-iässä anopista tuli mulle tosi tärkeä ihminen, jolle pystyin purkamaan sydäntäni ja pystyn yhä.