Kun olette yhdynnässä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja trubbelisbuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eikai ihmisillä oikeasti ole tollasia nurkissa lojuvia spermapyyhkeitä? :D

No me käytetään yleensä jotain käytettyä, pesuun menossa olevaa paitaa tmv. Joskus on käytetty paperiakin, mutta onhan se luontoystävällisempää käyttää pyyhettä.. :) Se menee kyllä heti käytön jälkeen pesuun eli ei jää lojumaan minnekään...

No me käytetään yleensä jotain käytettyä, pesuun menossa olevaa paitaa tmv. Joskus on käytetty paperiakin, mutta onhan se luontoystävällisempää käyttää pyyhettä.. :) Se menee kyllä heti käytön jälkeen pesuun eli ei jää lojumaan minnekään...

Ai että ihan käyttövaatteeseen :O Pesuunhan se menee joo, mutta jotenki.. en tiedä. Pitää ajottaa panokerrat pyykkipäiville? :D

Kysyin juuri tätä asiaa himonussijaystävättäreltäni, kyllä kuulemma on ihan normaalia..

Joku kysyi miten itse toimin, ja vastaan!
Tosissaan olen ollut parisuhteessa rapiat kymmenen vuotta ja mies on aina seksin jälkeen kiikuttanut mulle paperia jonkan kanssa loikin joko vessaan tai suihkuun, minne nyt menenkin.
Eilen aloin vaan miettimään että olisikohan mitään muuta kikkaa kun onhan se idiootin näköstä kipittää vessapaperia haaruksissa :D Uuden kumppanin kanssa en varmana kehtaisi!

Joku kysyi miten itse toimin, ja vastaan!
Tosissaan olen ollut parisuhteessa rapiat kymmenen vuotta ja mies on aina seksin jälkeen kiikuttanut mulle paperia jonkan kanssa loikin joko vessaan tai suihkuun, minne nyt menenkin.
Eilen aloin vaan miettimään että olisikohan mitään muuta kikkaa kun onhan se idiootin näköstä kipittää vessapaperia haaruksissa :D Uuden kumppanin kanssa en varmana kehtaisi!

Miehelläs taitaa olla aikamoiset lastit :D

Koittakaa harrastaa seksiä useammin, jospa lastit pienenis ja ei tarttis enää paperia ;)

Miehelläs taitaa olla aikamoiset lastit :D

Koittakaa harrastaa seksiä useammin, jospa lastit pienenis ja ei tarttis enää paperia ;)

Hö, vastaan omasta puolestani ku sama tilanne. Joka ilta, joskus kahdestikin täällä saa olla loikkimassa paperin kans vessaan :oD Tuon jätkän siemennestemäärällä siementäis varmaan puolet kansasta...

Ai että ihan käyttövaatteeseen :O Pesuunhan se menee joo, mutta jotenki.. en tiedä. Pitää ajottaa panokerrat pyykkipäiville? :D

Kysyin juuri tätä asiaa himonussijaystävättäreltäni, kyllä kuulemma on ihan normaalia..

Joo :D onhan se ehkä vähän ajatuksena ehkä etovaa, mutta ihan puhtaita ne vaatteet on pesusta tullessaan olleet kuitenkin, ei ole jäänyt mitään tahroja.. Ei edes vaikka se tahra olisi päässyt vähän kuivahtamaankin (= ei ole heti laitettu konetta pyörimään sinä päivänä)

Mä kipitän vessaan rakastelun jälkeen ja pesen alaosastoni bideesuihkua apuna käyttäen. Sen jälkeen pesen saippualla kädet, harjaan sotkuiset hiukseni ja kipitän takaisin miehen kainaloon.

meillä tietystikkään ei ole sitä paperia valmiina, en ole johdonmukainen että miettisin 'muista laittaa paperi' sängyn viereen ennekö alat. eli mulla ei kyllä valu mitään, mutta miehen spermat laukeaa useinmiten mun mahan päälle joten siitä sängystä ylös ja koura kiinnin mahaan niin valuvat siihen

Aina on joku nessupaketti tai talouspaperirulla sängyn lähellä. Viimeaikoina tosin ollaan oltu muualla kuin sängyssä ja silloin mä pinnistän lihakset ja kipitän vessaan kun nousen. Ei se maatessa mihhinkään valu.

Ei multa ne spermat mihkään valu ennenku istun pöntölle. Ihan normisti saa kävelläkin.
Kuselle ja pesulle on yhdynnän jälkeen aina mentävä, jos kerrankin jättää aamuksi niin seurauksena on kusitulehdus ja hiiva.

Uusimmat

Yhteistyössä