K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eikai ihmisillä oikeasti ole tollasia nurkissa lojuvia spermapyyhkeitä?![]()
No me käytetään yleensä jotain käytettyä, pesuun menossa olevaa paitaa tmv. Joskus on käytetty paperiakin, mutta onhan se luontoystävällisempää käyttää pyyhettä..Se menee kyllä heti käytön jälkeen pesuun eli ei jää lojumaan minnekään...
Joku kysyi miten itse toimin, ja vastaan!
Tosissaan olen ollut parisuhteessa rapiat kymmenen vuotta ja mies on aina seksin jälkeen kiikuttanut mulle paperia jonkan kanssa loikin joko vessaan tai suihkuun, minne nyt menenkin.
Eilen aloin vaan miettimään että olisikohan mitään muuta kikkaa kun onhan se idiootin näköstä kipittää vessapaperia haaruksissaUuden kumppanin kanssa en varmana kehtaisi!
Miehelläs taitaa olla aikamoiset lastit
Koittakaa harrastaa seksiä useammin, jospa lastit pienenis ja ei tarttis enää paperia![]()
Hö, vastaan omasta puolestani ku sama tilanne. Joka ilta, joskus kahdestikin täällä saa olla loikkimassa paperin kans vessaanD Tuon jätkän siemennestemäärällä siementäis varmaan puolet kansasta...
Ai että ihan käyttövaatteeseen :O Pesuunhan se menee joo, mutta jotenki.. en tiedä. Pitää ajottaa panokerrat pyykkipäiville?
Kysyin juuri tätä asiaa himonussijaystävättäreltäni, kyllä kuulemma on ihan normaalia..
Niin meilläkin, Me ei edes pussata ettei tyttö- ja poikabakteerit sekoitu.