Kyssäri teille, jotka saatte yhdynnässä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kysyn"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"Kysyn"

Vieras
Siis orgasmin ilman hieromista tai suuseksiä tms.
Teettekö te itse jotain vai tuletteko ihan "itsestään"?

Mä olen vasta nyt kypsässä päälle neljänkympin iässä tajunnut, miten saan itseni tulemaan yhdynnässä. Kun aina todetaan että vaan noin 30 % naisista saa yhdynnässä, olen aina ajatellut että en sitten vaan kuulu tähän vähemmistöön, vaikka suuseksillä jne hyvin helposti tulenkin.

Tällainen vähän intiimimpi kysymys tällä kertaa ;)

Alkuperäinen kirjoittaja riiviöiden äiti;29168479:
ihan itsekseen, kunhan päänsisäie olotila o oikea

Tämä henkinen puoli on myös tärkeä tekijä. Aivojen pitää olla off-tilassa, jotta täydellinen rentoutuminen onnistuu ja sitä kautta myös orgasmi.

No kyllä se mulla vaatii, et olen mukana aktiivisesti siinä seksissä, ei se millään lahna-meinigillä tule:)
Jokaisessa yhdynnässä saan tämän nykyisen mieheni kans. Entisen kanssa en saanut oikeastaan koskaan. Eli kuten muutkin ovat sanoneet, korvienvälillä on suuri merkitys.

Mitä, eikö se ollutkaan että mikään pikkumuna (eli normi 13-14cm) ei riitä vaan seksi on vasta sitten hyvää kun miehellä on 18-20cm muna joka on 5cm paksu? Sellainen 0,5l limsapullon kokoinen.

Alkuperäinen kirjoittaja näin;29168699:
No kyllä se mulla vaatii, et olen mukana aktiivisesti siinä seksissä, ei se millään lahna-meinigillä tule:)
Jokaisessa yhdynnässä saan tämän nykyisen mieheni kans. Entisen kanssa en saanut oikeastaan koskaan. Eli kuten muutkin ovat sanoneet, korvienvälillä on suuri merkitys.

Se vähän riippuu. Klitorisorgasmi tulee yhdynnässä helposti, ilman sen kummempia toimia. g-piste orgasmi vaatii itseltä just oikeen asennon. En mä mitään kummalista tee:D Takaapäin en saa yhdynnässä, muuten kaikki käy. g-piste orgasmi ehdottomasti paras lähetyssaarnaajassa.

Se vähän riippuu. Klitorisorgasmi tulee yhdynnässä helposti, ilman sen kummempia toimia. g-piste orgasmi vaatii itseltä just oikeen asennon. En mä mitään kummalista tee:D Takaapäin en saa yhdynnässä, muuten kaikki käy. g-piste orgasmi ehdottomasti paras lähetyssaarnaajassa.

Sama juttu. Takaapäin en saa. Ratsastaessa saan helpoiten, joskus myös lähetyssaarnaajassa.

[QUOTE="Vieras";29168713]Keskittyminen asiaan, ettei ajattele muuta, että "pää on tyhjä"...lähetyssaarnaaja asento paras.[/QUOTE]

Mikä asento on lähetyssaarnaaja?

[QUOTE="eee";29168546]Kerro ap vinkkisi, miten olet oppinut tulemaan? Siis mitä käytännössä teet? Jospa mäkin vielä oppisin... :)[/QUOTE]

Mä olen todennut että lantionpohjan lihakset jännittämällä seksin aikana saan itseni tulemaan. Ja näköjään mullakin toimii lähetysaarnaaja asentona parhaiten.

parhaiten saan, kun olen päällä. Toisena hyvänä tulee lähetyssaarnaaja. Ja tietysti siinä pitää itsekin olla mukana touhussa eikä vaan antaa miehen tehdä kaikki työt. Harmi vaan, kun tuntuu että meillä minä olen se enemmän haluava..

[QUOTE="Aapee";29170469]Mä olen todennut että lantionpohjan lihakset jännittämällä seksin aikana saan itseni tulemaan. Ja näköjään mullakin toimii lähetysaarnaaja asentona parhaiten.[/QUOTE]

Ehdottomasti näin, nehän puristelee melkein kuin itsestäänkin. Lähetyssaarnaajassa onnistuu helpoiten ja nopeiten koska siinä saa sopivassa asennossa myös klitoris stimulaatiota. Silloin kun on itse päällä niin on jo hieman monimutkaisempaa kun liikkuvia osia on enemmän niin vaatii enemmän keskittymistä :D Takaapäin onnistuu satunnaisesti pelkällä puristelulla mutta useimmiten otetaan myös sormet käyttöön.

[QUOTE="vieras";29168803]Siirtää itsensä sopivaan asentoon. Kyllä sen itse parhaiten tuntee mikä tuntuu parhaalta :D Toki myös se pää ja rentoutuminen.[/QUOTE]

Aivan. Itse ihmettelin kerran kun vaimo liikahti 15 minuutin jälkeen. Nyt tiedän miksi.

Aivan. Itse ihmettelin kerran kun vaimo liikahti 15 minuutin jälkeen. Nyt tiedän miksi.

Ihan paras kommentti! :laugh:

Mulla tulee parhaiten niin, että olen kyljelläni, selkä mieheeni päin ja jalat joko ristissä tai jalat yhdessä muuten vaan.
Lähetyssaarnaajassa tulee vain herkästi klitorisorgasmi. Mieluummin otan yhdynnässä emätinorgasmin, kun se kestää ja kestää ja kestää. :)

Masturboidessa otan sitten näitä teräviä, sähköiskuorgasmeja, mitä tulee klitorista räpläämällä.

Ihan paras kommentti! :laugh:

Mulla tulee parhaiten niin, että olen kyljelläni, selkä mieheeni päin ja jalat joko ristissä tai jalat yhdessä muuten vaan.
Lähetyssaarnaajassa tulee vain herkästi klitorisorgasmi. Mieluummin otan yhdynnässä emätinorgasmin, kun se kestää ja kestää ja kestää. :)

Masturboidessa otan sitten näitä teräviä, sähköiskuorgasmeja, mitä tulee klitorista räpläämällä.

Kyllä mulla ainakin kestää ja kestä ja kestää ne klitorisorgasmitkin, kuten eilen illalla...;)

Yhteistyössä