Kun olet kassalla niin oletko tottuntu saamaan kassa tädiltä

pankkikortin käteen, eikä siihen pöydälle? Mua ärsyttää tuo yhes siwas sellanen myyjä joka laittaa aina kortin pöydäl, ei anna käteen vaikka periaattees kuuluiski. Teki mieli sanoo sille viimeks, jos seuraavaks viä lämmäseen pöytään niin latasen jtn :LOL: Saman oli miehellekki tehny
 
fiona
Alkuperäinen kirjoittaja sanskuu:
pankkikortin käteen, eikä siihen pöydälle? Mua ärsyttää tuo yhes siwas sellanen myyjä joka laittaa aina kortin pöydäl, ei anna käteen vaikka periaattees kuuluiski. Teki mieli sanoo sille viimeks, jos seuraavaks viä lämmäseen pöytään niin latasen jtn :LOL: Saman oli miehellekki tehny
Sitä korttia ei oikeesti sais antaa ennen ku on varmentanu että tilillä varmasti on rahaa ja velottanu sen.
 
Juu, mut enemmän ärsyttää, kun kassa antaa ensin setelit ja kuitin, siihen päälle kippaa rahat ja sitten ne kolikot tipahtelee kun lompsa kädessä ja rattaita työntäen yritän siirtyä seuraavan asiakkaan alta pois...
 
vieras
En mä sitä ole ajatellu, mutta mua ärsyttää tossa meidän kaupassa yks myyjä. Kun mä kirjotan nimmaria siihen kuittiin, nii se ihan oikeesti repii sitä kuittia samalla jo pois kun mä vasta ekan kirjaimen saanu siihen. Ja mulla ei ole mikään pitkä nimi ja kirjotan sen kyllä tosi nopeesti.
 
vieras
Sekä että. Kohteliaama se on tietysti ojentaa samalla tavalla kuin asiakaskin, harvempi asiakas kai viskaa korttiaan tosta vaan tiskiin.

Nuorena tyttönä oli kahvilassa kesätöissä ja siellä kävi ulkomaalaisia miehiä. Useimmat käyttäytyivät asiallisesti mutta yksi ilmeisesti katsoi mun olevan jotain alempaa rotua ollessani a) nainen b)töissä kahviossa ja hän tiputti rahat AINA jonnekin pöydälle mun käden viereen virnistellen vielä ylimielisesti. Eräänä päivänä vain sain tarpeekseni ja herttaisesti hymyillen tipautin vaihtokolikot hänen kätensä ohi tiskille, josta ne tietty lentelivät mihin sattui. Mutta sen jälkeen hänkin ojensi rahat asiallisesti.
 
cuddle
Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:
Juu, mut enemmän ärsyttää, kun kassa antaa ensin setelit ja kuitin, siihen päälle kippaa rahat ja sitten ne kolikot tipahtelee kun lompsa kädessä ja rattaita työntäen yritän siirtyä seuraavan asiakkaan alta pois...
juu mua ärsytää tuo myös!
 
TiinuLiinu
se on muutes tod.ärsyttävää et ensin saa kuitin ja setelit sit kolikot siihen päälle. Yritä sitten niitä kolikoita ohjata sinne kolikko puolelle lompakkoon--->puolet lattialla.
 
Oottekos tienneet että jotkut rosvot harrastaa sitäkin että viilaavat kortin yhden sivun teräväksi ja sitten ku ovat "maksamassa" ja myyjäå ojentaa kätensä ottaakseen kortin niin sillä kortilla sit viilletään myyjää käteen ja viedään kassasta rahat. En tiiä tapahtuuko tätä suomessa ja eihän se rahaloota oo siinä aukikaan.Meille vaan myynnin ammattitutkinnon kurssilla ope varoteli tällasestakin mahdollisuudesta.

Ja useimmiten myyjä antaa kortin mulle käteen. En oo kyllä silleen hirveesti asiaa ajatellu...
 

Yhteistyössä