KUN OIS ollu KÄTTÄ PIDEMPPÄÄ ni oisin humauttanu hammaslääkäriä!

• Viestiketjun aloittaja Lilli
  • Ensimmäinen viesti
Lilli
S***ta** ku sattu. Juurihoitoa tekevät ja 3 puudutetta sai ja vaan ´kauha ia kipu oli. Ääntelin ja ähisin kivusta, kyyneleet valu ja tuskanhiki valu ja koko kroppa tärisi,mutta TÄTI vaan sadistisesti jatko!

Uus aika viikon päästä ja sama jatkuu.

Nyt joku hoitopaikka siinä!

maumau
on kyllä huono hammaslääkäri sitten? Kunnallinen? Vuosia luulin että hammaslääkärissä sattuu aina, vaihdoin yksityiselle ja kas, ei satu enää! Jos vihlaiseekin jostain, hammaslääkäri osaa puuduttaa niin ettei enää satu. Se on ihan hammaslääkärin taidoista ja empatiakyvystä kiinni kuinka paljon siellä sattuu. Vuosien hammaslääkäripelkoni on lieventynyt, kun olen tajunnut että ammattitaitoisella hammaslääkärillä käynnin ei kuulu sattua.

m
Alkuperäinen kirjoittaja Lilli:
S***ta** ku sattu. Juurihoitoa tekevät ja 3 puudutetta sai ja vaan ´kauha ia kipu oli. Ääntelin ja ähisin kivusta, kyyneleet valu ja tuskanhiki valu ja koko kroppa tärisi,mutta TÄTI vaan sadistisesti jatko!

Uus aika viikon päästä ja sama jatkuu.

Nyt joku hoitopaikka siinä!

Kyllä se hampaiden harjaaminen ja hammaslangan käyttö vaan kannattaa...

Lilli
Alkuperäinen kirjoittaja maumau:
on kyllä huono hammaslääkäri sitten? Kunnallinen? Vuosia luulin että hammaslääkärissä sattuu aina, vaihdoin yksityiselle ja kas, ei satu enää! Jos vihlaiseekin jostain, hammaslääkäri osaa puuduttaa niin ettei enää satu. Se on ihan hammaslääkärin taidoista ja empatiakyvystä kiinni kuinka paljon siellä sattuu. Vuosien hammaslääkäripelkoni on lieventynyt, kun olen tajunnut että ammattitaitoisella hammaslääkärillä käynnin ei kuulu sattua.
Kunnallinen on. Edellinen juurihoito tehtiin yksityisellä 7 KIVUTONTA käynti kertaa. meni yli 1000? sinne. Nyt en raaskinu ja siitä kivulla näköjään maksaa.Tää oli järkytys.

tosi on
Peesaan edellistä. Tosin sillä erolla, että minä löysin kunnalliselta puolelta hyvän hammaslääkärin. Todella empaattinen ja ihana nuori nainen. Kandi oli vielä, kun aloin hänen luonaan käydä. Ottaa kivut ja pelkoni tosissaan ja tosiaan osaa puuduttaa.

Ei pelota enää.

tosi on
Alkuperäinen kirjoittaja tosi on:
Peesaan edellistä. Tosin sillä erolla, että minä löysin kunnalliselta puolelta hyvän hammaslääkärin. Todella empaattinen ja ihana nuori nainen. Kandi oli vielä, kun aloin hänen luonaan käydä. Ottaa kivut ja pelkoni tosissaan ja tosiaan osaa puuduttaa.

Ei pelota enää.
Peesasin maumau:ta

maumau
joo, yksityiselläkin oon kyllä käynyt hirveän sadistimiehen hoidossa, koputteli hampaita ja kertoi tää varmaan pysyy vielä5v, tää ehkä 10v, mut kyllä näitä tulevaisuudessa sit täytyy vaan ruveta poistamaan ..MITÄ!.. makasin vaa kauhuissani ja kuuntelin. Samalle en mennyt enää ikinä, ja mietin että olisko pitäny tehdä joku valitus, mut on kuitenkin kirjattu sinne hammaslääkäripelkoisena. Mutta yksityisellä on just se helppous että hammaslääkäriä voi vaihtaa jos ei miellytä, kunnallisella olisin halunnu vaihtaa toistuvien virheiden vuoksi niin ei pystynyt, siirryin sitten yksityiselle.

Kyllä varmasti kunnallisellakin puolella on hyviä, jotenkin niitä vaan on sieltä kovin vaikea löytää.

maumau
Alkuperäinen kirjoittaja Jep:
Tulehtunu ien/hermo ei puudu, se ei oo lekurin vika.
Sitten laitetaan lisää lääkkeitä hampaan sisään ja odotetaan, eikä ruveta ronkkimaan superkipeää hammasta. Ja silloin kun yksityisellä olen käynyt ja puudute ei ole auttanut tarpeeksi, hammaslääkäri on huomioinut tämän ja on käytetty myös ilokaasua tai muuta rauhoittavaa, ja ei ole tuntunut yhtään pahalta.

Tuollaisen kokemuksen takia en ole käynyt hammaslääkärissä aikoihin. :snotty:
Oli ilmeisesti niin tulehtunu kun ei 3 piikkiä tehonnu. Oli vielä tyly hoitaja joka osoitti kärsimättömyytensä ihan suoraan.

*muoks* Tai sitten he ei vaan osannu hommaansa.

Lilli
Alkuperäinen kirjoittaja LilyOfTheValley:
Tuollaisen kokemuksen takia en ole käynyt hammaslääkärissä aikoihin. :snotty:
Oli ilmeisesti niin tulehtunu kun ei 3 piikkiä tehonnu. Oli vielä tyly hoitaja joka osoitti kärsimättömyytensä ihan suoraan.

*muoks* Tai sitten he ei vaan osannu hommaansa.
Hammashoitaja vain imuroi suutani, eikä oikein kai voi tehdä/sanoa mitään vaikka näki mun tuskan.

Yhteistyössä