Kun myydään näitä UUSIA haalareita...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja stoppis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

stoppis

Aktiivinen jäsen
27.02.2007
2 080
0
36
... niin ostaako siis joku näitä "Uusi Remu haalari 80e"? :o Kun en vaan tajua että käydään alesta hakemassa haalari ja sitten myydään kalliimmalla kuin kaupassa! :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja stoppis:
Alkuperäinen kirjoittaja kyllä ostetaan:
No kun kaikilla ei ole lähimaillakaan kauppoja, mistä hakea haalareita.

No mutta saahan niitä nyt jostain NetAnttilasta ja Hobbyhallista esim.

mutta niilläkin on hinnat välillä ilmaa täynnä vaikka olis kuinka ale..
en ole koskaan jaksanu kantaa huolta kuka ostaa mitä,eikä onneks tuu tarvetta :D
 
Jos on ostettu haalari alesta vaikka viime keväänä ja jäi pieneksi ennen kuin lapsi ehti edes aloittaa käyttämistä? Minä en ainakaan tietäisi kuinka uusi on uusi, jos on käyttämätön ja laput kiinni =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Jos on ostettu haalari alesta vaikka viime keväänä ja jäi pieneksi ennen kuin lapsi ehti edes aloittaa käyttämistä? Minä en ainakaan tietäisi kuinka uusi on uusi, jos on käyttämätön ja laput kiinni =)

Joo, mutta siis pointti oli että yritetään netota sillä -> ostaa haalarin 50 e ja sitten myy sen 80 e.
 
Alkuperäinen kirjoittaja stoppis:
Joo, mutta siis pointti oli että yritetään netota sillä -> ostaa haalarin 50 e ja sitten myy sen 80 e.

Mä tajuan tuon oikein hyvin :). Helppo keino tienata rahaa. Esimerkiksi kotiäideille hyvä tapa saada hieman enemmän fyrkkaa...Ja luulen, että niille kyllä löytyy ostajia.
 

Yhteistyössä