En ymmärrä näitä uusretrojen hintoja huuto.netissä (linkki)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmettelen vain
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä oon saanu myytyä huutiksessa uusretroa käytettynä kalliimmalla kuin itse maksoin uutena. Ja lähtöhinta oli ihan muutaman euron.
Et aika haluttuja ne on, mut nykyään mä ostan mielummin perus hm ja lindex vaatetta ja annan sit eteenpäin ilmaiseks vaikka, en usko et noiden törkykalliiden uusretrovaatteiden kysyntä tulee jatkumaan enää pitkään, jolloin niistä ei saa itse myydessään mitään ja silloin on 30 euroa muutaman kuukauden mahtuvasta lapsen vaatteesta mulle liikaa..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Arwen Undomiel:
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Myy Plastisockin vaatetta, ja hakusanoissa on liuta muita merkkejä. Siten ne ovat harhaanjohtavia.

Eihän se oo harhaanjohtamista vaan taitavaa markkinointia! Jos esim myy Ticketin pukua niin kannattaa laittaa siihen muita vastaavia merkkejä jos joku ei vaikka tiedäkään muista merkeistä niin saa samalla hakusanalla myös muita vastaavia tuotteita esille.

joo mä sain just tolla tavalla tietoon ver de terrestä, joka olikin sitten paljon kivemman näköinen puku kuin ticketin.

Niin just, tai sit myy joitain halpisvaunuja ja laittaa hakusanoiksi: Emmaljunga, Brio, Bugaboo, Teutonia yms..
RAIVOSTUTTAVAA!!!!!

Uusretro alkaa muutenkin olremaan jo vähän kulunut juttu.

Ihanaa kun joku muukin samaa mieltä! Nimim. kolme vuotta sitten hulluna uusretroihin, nyt toisen vauvan kanssa ei vois vähempää kiinnostaa. :)

Siihen vaikuttaa laposen ulkonäkökin. Meillä on kahdella kaikki uusretroa ja yhdelle ei sovi yhtään. Sille yhdelle ei sitten löydäkään mitään kivaa, kun pojille on joku uusretroa tai sitten jotain kauheita örkkejä tummansinisenä tai vaaleansinisena :/ Jos ei halua sellaista "Ismo Laitela" ruutupaita lookia sitten :D