kun mies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei anna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei anna

Vieras
tää on niin fucking turhauttavaa!!! mä olen aina ollut seksistä piittaamaton ihminen mutta nykyiseni tavattuani olen alkanut nauttimaan seksistä ja haluaisin monta kertaa päivässä. mutta ei. mies ei anna! en olis ikinä uskonu et mulle käy näin. kyllähän mä sen tavallaan tajuan kun oon huomannu et hän yrittää koko seksin ajan vaihdella asentoa,että hänhän pelkää satuttavansa lasta.ja on hän sen kerran sanonutkin suoraan. mulla on vaan niin epäkiihottava ja ruma ja yököttävä olo muutenkin ja mieltä tuskin ylentää ettei edes oma mies halua mua. kutsuu isomahaks ja siihen se ulkonäön ""kehuminen""sit jääkin. ja minä itken tyydyttämättömänä ja rumana joka ilta itseni uneen.

Et ole yksin...Meillä ihan samoin.Toissapäivänä katkes 3:n vkon seksitön kausi!Oon kyllä n.Kerran viikossa tyydyttänyt miehen käsin ja suulla mut ei koskenut minuun kunnes toissa iltana..Ennen harrastettiin seksiä melkein joka päivä...Tuntuu ihan kamalalta kun mies ei näköjään enää halua mua.Oksettaa oma ruumis kun on niin epähaluttava olo siitä kun toinen ei halua mua :-( ahdistaa....Hirveet himot itsellä.

Yhteistyössä