P
puhu...
Vieras
Taitaa mieheni olla aivan normaali suomalainen jörrikkä, mutta välillä rasittaa tosi paljon kun ei pysty toisen kanssa kommunikoimaan kuin aivan tavallisista ja arkisista asioista. Heti jos tulee kohdalle jotain ""pintaa syvempää"" niin mies menee aivan lukkoon eikä puhu mitään. Esim. riidatkin ratkaistaan niin että minä sanon miltä minusta tuntuu, mies on ihan hiljaa eikä puhu mitään ja kun kysyn että kuulitko niin vastaa vaan että kuulin( no, sentään kuuntelee... ). Tiedän että tuo kaikki on mieheni puolelta kotoa opittua, siellä kun ei asioista ole keskusteltu ja kun on tarpeeksi kasautunut kaikkea niin sitten on erottu.... Itse taas olen oppinut että asioista jutellaan ja ne selvitetään.
En tarkoita että koko ajan pitäisi käydä syvällisiä keskusteluja vaan että pystyisi asiat selvittämään ihan normaalisti keskustelemalla.
No, ehkäpä jotain näistä minunkin sanomisistani on miehenkin korvien väliin jäänyt kun yli kymmenen vuotta ollaan yhdessä oltu.
Mutta miten teillä muilla ja varsinkin jos on muita kenen mies on samanlainen jörrikkä ( vai onko muita... ) niin miten tulette asian kanssa toimeen?
En tarkoita että koko ajan pitäisi käydä syvällisiä keskusteluja vaan että pystyisi asiat selvittämään ihan normaalisti keskustelemalla.
No, ehkäpä jotain näistä minunkin sanomisistani on miehenkin korvien väliin jäänyt kun yli kymmenen vuotta ollaan yhdessä oltu.
Mutta miten teillä muilla ja varsinkin jos on muita kenen mies on samanlainen jörrikkä ( vai onko muita... ) niin miten tulette asian kanssa toimeen?