mangoliini
:'( nyyh....
enkai koskaan saa olla sitten vaimo.
mieheni ei vaan "usko" avioliittoon. vähän hassua, sillä hänen vanhmpien onnellinen liitto kestänyt vuosikymmeniä.
mies sanoo "nähneensä kaveripiirissä onnettomia esimerkkejä" menty naimisiin ja heti erottu.
mutta eihän se tarkoita että meille tulisi se ero!
ollaan 5v asuttu yhdessä, ollaan kihloissa, ja siitäkös saan kuulla tämän tästä että "koskas ne teidän häät on?"
alkaa itku jo tulla, kun ei niitä häitä tule.
en voi pakottaa sitä alttarille!
yhdessä vaiheessa aioin jo erota kokonaan kun en vaimoksi kelpaakaan
mutta jos parisuhde on muutenhyvä, miksi erota tämän takia?
kuitenkin kehitin kaikkea riitaa aisiasta, tyyliin "et rakasta minua, en ole tarpeeksi hyvä" :kieh:
Nyt olen uskotellut itselleni ja yrittänyt ajatella että ei se avioliitto tätä miksikään muuta, paitsi saisin sen mitä aina olen haaveillut, koko perheellä sama sukunimi. ja olla vaimo.
ja toistaa ja toistaa että syy ei ole minussa itsessäni... :xmas:
enkai koskaan saa olla sitten vaimo.
mieheni ei vaan "usko" avioliittoon. vähän hassua, sillä hänen vanhmpien onnellinen liitto kestänyt vuosikymmeniä.
mies sanoo "nähneensä kaveripiirissä onnettomia esimerkkejä" menty naimisiin ja heti erottu.
mutta eihän se tarkoita että meille tulisi se ero!
ollaan 5v asuttu yhdessä, ollaan kihloissa, ja siitäkös saan kuulla tämän tästä että "koskas ne teidän häät on?"
alkaa itku jo tulla, kun ei niitä häitä tule.
en voi pakottaa sitä alttarille!
yhdessä vaiheessa aioin jo erota kokonaan kun en vaimoksi kelpaakaan
mutta jos parisuhde on muutenhyvä, miksi erota tämän takia?
kuitenkin kehitin kaikkea riitaa aisiasta, tyyliin "et rakasta minua, en ole tarpeeksi hyvä" :kieh:
Nyt olen uskotellut itselleni ja yrittänyt ajatella että ei se avioliitto tätä miksikään muuta, paitsi saisin sen mitä aina olen haaveillut, koko perheellä sama sukunimi. ja olla vaimo.
ja toistaa ja toistaa että syy ei ole minussa itsessäni... :xmas: