Kun mies EI halua, että..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SushiPatrol
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

SushiPatrol

Vieras
..laihdun ja näytän hyvältä! Niinkuin silloin kun tavattiin ja alettiin pyörimään samoissa porukoissa.

Kantaa kotiin "mun" herkkuja. Lakujäätelöö ja suklaata. Oon hervoton herkkuperse ettei mitään rajaa!

Joo pitäisi olla sen verran itsekuria ettei alentuisi moiselle. Helpompi sanottu kuin tehty. Oon sanonut ukolle ettei tuo mitään herkkuja kotiin etten taas vedä napaani niitä kaikkia kerralla muttei usko. Hän itse on "tuulen vietävissä" eli painaa vain 65kg, itsellä melkein kaks kertaa toi ( 112kg ). Tavatessamme painoin 83kg ja tavoitteenani on päästä vähintään siihen!

Tää voi kuulostaa "itkulle" muttei ei ole tarkoitus. Halusin vain kertoa jollekin tämän kun ei oikeen kukaan täällä päässä tunnu moisesta mitään ymmärtävän.

No nyt vaan tsemppiä ja kiloja pois! Ajattelet terveyttäsi. Se nyt on tärkeämpää kun mitä miehesi miettii. Ja miettiikö asiaa noin, vaan haluaako vain hemmotella sinua. Onhan tuo nyt ihanaa jos miehesi tietää mistä pidät.

mä olen sanonu miehelle ettei anna mulle herkkuja vaik kuolaisin vieres ja jos käsi vahingos menee sinne päinkään ni heti on sanomassa et "et varmaan ota" ja tää toimii yllättävän hyvin.Tosin nyt olen ottanu asenteen etten tosiaan syö herkkuja ja ihan hyvin alkanu.

Alkuperäinen kirjoittaja aave:
No nyt vaan tsemppiä ja kiloja pois! Ajattelet terveyttäsi. Se nyt on tärkeämpää kun mitä miehesi miettii. Ja miettiikö asiaa noin, vaan haluaako vain hemmotella sinua. Onhan tuo nyt ihanaa jos miehesi tietää mistä pidät.

Pakko on alkaa ajattelemaan koska oon niin ylipainoinen, että se käy jo nivelien päälle ja ei meinaa jaksaa lapsen kanssa. Ei mahdu vanhoihin vaatteisiin ( ois muutamat joihin haluaisin vielä mahtua ) ja on vielä tuo veritulpan riski!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:
Tai sitten hänellä on fetissio. Lihavuus fetissio.

Tähän mä en usko. Tosin on kyllä sanonut, että mieluummin vähän pyöreä kuin luuviulu. Koska on itse se luuviulu!
Ei se että mies pitää vähän pyöreämmästä tarkoita sitä että sillä olisi siihen fetissi. Ihan sama kuin joku pitää vaikka blondeista tai pitkistä tai isorintaisista. Preferenssi ja fetissi on aika lailla eri asioita :)

Jospa miehesi vaan on sinuun tyytyväinen, eikä halua että sinä "turhaan" stressaat laihduttamisesta, kun olet hyvä sellaisena kuin olet? :)

Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:
Tai sitten hänellä on fetissio. Lihavuus fetissio.

Tähän mä en usko. Tosin on kyllä sanonut, että mieluummin vähän pyöreä kuin luuviulu. Koska on itse se luuviulu!
Ei se että mies pitää vähän pyöreämmästä tarkoita sitä että sillä olisi siihen fetissi. Ihan sama kuin joku pitää vaikka blondeista tai pitkistä tai isorintaisista. Preferenssi ja fetissi on aika lailla eri asioita :)

Jospa miehesi vaan on sinuun tyytyväinen, eikä halua että sinä "turhaan" stressaat laihduttamisesta, kun olet hyvä sellaisena kuin olet? :)

Kiitos! Olen vain niin monesti sanonut, että tahtoo olla pienempi. Kun hän ei edes kannusta mitenkään.

ehkäpä miehesi on huomannut saman kuin oma ukkoni. Herkkuja aika ajoin niin kyllä emäntä on iloinen. Laihdutuskuurilla olen aina kuin ampiaisen pistoksissa, KIUKKUUNE! Parasta taitaa olla teidän yhteinen onni ja jos laihduttaminen saa sinut tuntemaan itsesi onnellisemmaksi, niin kerro se miehellesi.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Kyl kannattas miehenkin ihan alkaa miettiä noita lihavuuden riskejä. Itse vielä siinä syöttämässä ja sabotoimassa laihtumista. :/

Täytynee teipata silmät aina kun mies tulee kotiin töistä ettei näe niitä herkkuja!

Ja pitää tämäkin hoitaa pois päiväjarjestyksestä ilman miehen apua niinkuin kaikki muukin tässä huushollissa!

laita muutaman kerran herkut suoraan roskiin ja kun kysyy niiden perään ni sanot ettei tänne saa tuoda herkkuja.menee vähän rahaa hukkaan mut ei se kauaa varmaan tee ku oppii. mut sit sun pitää kyl oikeesti laihduttaa eikä venkslata. tai sit hommaat sen itsekurin, jos mies haluu ite syödä herkkuja kumminkin ni ei ole sen vika jos sulla ei pää kestä,mut jos suoraan tuo vaan sulle eikä ite syö ni voit laittaa pois ne.

HEITÄ ROSKIIN NE ROSKARUUAT! PISTE!

Sitä ennen sanot, että "älä tuo herkkuja, kiitos". Sanot oikeesti, kun tuo kaikkee roskapaskaa, että "haluatko minun kuolevan aikaisin ja sairastuvan mahd. 2-tyypin diabetekseen ja sydän- ja verisuonitauteihin sekä voivan koko ajan pahoin". Jos tuohon vastaa joo, niin ois ukko menossa kyllä vaihtoon ;)

Ja jos jatkaa tuomista, niin roskiin. En ymmärrä, miks ne pitää syyä. Kyllä se sit tajuaa, ettei tuo, ku menevät suoriltaan roskiin.

Mun mies ei haluaisi myöskään että laihdutan, mutta sentään ymmärtää ja hyväksyy ja tukee mua kun haluan joka tapauksessa laihtua. Herkut meilläkin on kielletty ja kerran osti pari pussia karkkia, joista toisen söi heti ja toisen mä annoin naapurille mukaan kun oli just meiltä lähdössä kotiinsa. Hassua kun iso mies kysyy lupaa jäätelön syöntiin multa, mutta hän haluaa varmistaa ettei mulle tule himoa jätskiin tai pahaa mieltä kun hän herkuttelee mun edessä. Aina olen luvan antanut :D

Alkuperäinen kirjoittaja wb:
laita muutaman kerran herkut suoraan roskiin ja kun kysyy niiden perään ni sanot ettei tänne saa tuoda herkkuja.menee vähän rahaa hukkaan mut ei se kauaa varmaan tee ku oppii. mut sit sun pitää kyl oikeesti laihduttaa eikä venkslata. tai sit hommaat sen itsekurin, jos mies haluu ite syödä herkkuja kumminkin ni ei ole sen vika jos sulla ei pää kestä,mut jos suoraan tuo vaan sulle eikä ite syö ni voit laittaa pois ne.

Tänks! Tätä mä juuri kaipasinkin.

Yhteistyössä