Kun mies ei enää halua seksiä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "annikki"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"annikki"

Vieras
Ollaan oltu 6v yhdessä josta vähän yli 5v naimisissa. Meillä on 3,5v lapsi. Mies ei halua seksiä enää kun maksimissaan 1krt/kk. Kuulemma väsynyt,työstressiä yms. Tätä jatkunut jo pitkään. Keskustelut tai mikään ei auta. Onko tämä huono syy erota?

Jos tilanne ei muutu, niin ei ole huono syy. Tuo on lähes seksitön liitto ja jos itsellä tekee mieli, minä en ainakaan olisi miehen kanssa joka ei sitä minulle antaisi.

Kuulostaa pahalta noin lyhyen yhdessä olon aikana jos jo seksitöntä :( Oletteko keskustelleet asiasta? Onko tässä nyt meneillään ns.7v kriisi? Meillä oli sellainen ja kun siitä päästiin yli niin nyt menee erittäin hyvin myös siellä makuukammarissa. Meillä tosin 14v yhdessäoloa takana.

Ei tuohon auta muu kuin keskustelu, keskustelu ja keskustelu.

[QUOTE="Vieras";25753127]Oma kokemus sanoo, että miehelläsi on toinen nainen.[/QUOTE]

Uskoisin tietäväni jos näin olisi. Käy vain töissä,viikonloput ja illat kotona ei mitään salaperäistä kännykän käyttöä yms.

Tosi paljon ollaan keskusteltu. Enkä ole mitenkään hallitseva persoona. Haluaisin viettää kaksin viikonlopun mutta turvaverkkoa ei ole eikä mies halua että hommaisin lapselle vieraan hoitajan.

[QUOTE="annikki";25753153]Uskoisin tietäväni jos näin olisi. Käy vain töissä,viikonloput ja illat kotona ei mitään salaperäistä kännykän käyttöä yms.[/QUOTE]

Eipä ollut omalla miehelläkään salaperäistä kännykän käyttöä tjms. Työkaveri kun kerta oli, niin tarvinnut enää iltasin näpytellä.

[QUOTE="Vieras";25753180]Eipä ollut omalla miehelläkään salaperäistä kännykän käyttöä tjms. Työkaveri kun kerta oli, niin tarvinnut enää iltasin näpytellä.[/QUOTE]

Mun miehellä ei ole naispuoleisia työkavereita.

[QUOTE="annikki";25753186]Mun miehellä ei ole naispuoleisia työkavereita.[/QUOTE]

Ok, joka tapauksessa ongelma teidän parisuhteessa on, joten tsemppiä sen ratkaisuun tai astiat jakoon. :)