Meillä sama juttu!"
Yhdessä oltu noin 7 vuotta. Koskaan ei ole ollut sellaista koohkoa mitä yleensä monissa suhteissa on ( tiedän sillä itsellä takana 3 pidempää suhdetta).
Aina oltu kuin sisko ja veli, sielunkaverit. Mutta sentään siinä alussa oli seksiä, nykyään ehkä kerran kahdessa tai kolmessa kuussa! MInä itse olen niin eroottinen ihminen että tarvisin seksiä PALJON useammin.
täytyy myöntää että on mielessä käynyt "salainen suhde". Sillä eihän tätä kestä, jos yhdessä kerran ollaan loppuun saakka. :ashamed:
Meillä on 2 pientä lasta jotka osaltaan on vienyt haluja molemmilta valmomisillaan ym. mut silti. Minä ainakion runkkailen usein. Tänäänkin kaupassa katselin sopivia kurkkuja siihen tarkoitukseen, siis niin puutteesa olen :\|
Tiedän että mies myös masturboi joskus. Ja se on ihan ok.
Mut miksi #&%?$!*ä muuten hyvä parisuhde kärsii tällaisesta \|O
Haluaisin niin seksiä ja kerran kahdessa kuussa ei saa mua onnelliseksi vaikka muuta läheisyyttä ja huomioimista mies antaakin.
Mä en tiedä mitä teen!! Mies on joskus kännissä sanonut että on valmis menemään mun kanssa jonnekin terapeutille ettei vain menetä mua! :saint:
Eli tiedostaa kyllä. Oon alkanut ajatella että oisko lapsuudessa jotain, sillä tiedän mieheni siskon olevan myös samanlainen, ihan frigidi.
No, minäpä painiskelen tän ongelman kanssa. Mutta toivon että uskallan nostaa kissan pöydälle ennenkuin on liian myöhäistä.
Tsemppiä kaikille teille muillekin "vähän saaville"! =)