Kun miehesi on matkoilla (työ tai huvi) niin kuinka usein odotat hänen ottavan yhteyttä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Meillä hän ottaa itse yhteyttä noin 1krt/vrk, ja jos yritän soittaa hänelle päin niin ei vastaa, antaa vaan hälyttää. Ei ollut kuulemma kuullut puhelinta kun oli ulkona tai muualla. Tai puhelin oli jäänyt äänettömälle.

Ja yli puolet kerroista hän laittaa vaan viestin, eikä soita. Jotta tiedän hänen kuitenkin olevan elossa.

Surullista:(
Vaikka toisaalta ymmärrän häntä. Kun itse olen vain kotona, ja mulla on tylsää ja aikaa miettiä asioita ja miestäni, niin miehellä tilanne on päin vastainen. Hän ei varmasti ehdi miettiä kotiasioita, vaan menee pääkolmantenajalkana pitkin maita ja mantuja. Ja ottaa muhun yhteyttä vain sen pakollisen jonka olen vaatinut itku silmässä.

joka päivä yleensä soitetaan tai laitetaan viesti. saattaapa tosin mennä päivä ettei olla yhteydessäkään.
meillä mies siis reissutöissä ja tekee PITKÄÄ päivää.

Soittaa yleensä liikaa... Joka toinen päivä riittää. Ja iltamenoista odotan soittavan, jos viipyy yli 30min. pitempään, kun on sanonut viipyvänsä.
Päivällä, jos tulolaika venyy yli 2 tuntia pitempää, kuin olisi syytä odottaa.

Alkuperäinen kirjoittaja z:
Soittaa yleensä liikaa... Joka toinen päivä riittää. Ja iltamenoista odotan soittavan, jos viipyy yli 30min. pitempään, kun on sanonut viipyvänsä.

Ai sun miehellä on kotiintuloajat. :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja z:

Ai sun miehellä on kotiintuloajat. :)

No todellakin , jos työmatka töistä kotiin kestää yli 2t niin mä soittaisin jo sairaalaan ja poliiseille jos mies ei vastais puhelimeen tai soittaisi mulle.
Tai jostain harrastuksesta tms päivämenosta.

Ja jos iltamenoilla varmaan tarkoittaa baareja, joten jos puoli neljän jälkeen kotimatka kertää yli 30min niin todellakin olisin huolissani että onko mies sammunu johonkin ojaan tai hakattu grillillä. Eli odotan soittoa ettei tarvii olla huolissaan

Odotan, että soiittaa silloin, kun on asiaa.
Jos kuluu monta päivää ilman soittoa/ tekstaria/ mailia, otan itse yhteyttä, jotta tiedän, että hän on hengissä.
En itsekään soittele reissusta joka päivä.

Yleensä iltaisin lähettää tekstarilla hyvänyön toivotukset. Toisaalta voi mennä päiviäkin ettei kuulu mitään. Jos jotain olisi sattunut niin oletan että muut olisivat ottaneet heti yhteyttä. Jos matkustaa epävakaalla alueella, missä sattuu ja tapahtuu, niin ei pidä päivien taukoja viesteissä.

Uusimmat

Yhteistyössä