Kun miehen ystävätär ei halua tutustua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sorrow
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Ninnanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti-Kengu:
siis suurin osa ilmeisesti tän ketjuun vastanneista elää vapaassa suhteessa.

Siis tuo menee kyllä yli ja reippaasti.
Ei apllla ole kyllä häävit oltavat.
Ite en hyväksyis moista.Raja ystävyydelläkin menee ja onko tuo ap:n tapauksessa enää pelkkää ystävyyttä!!!???

Pöh pöh. Ei ainakaan meillä ole vapaata suhdetta, mutta kumpikin on toki vapaa olemaan ystävä muiden kanssa ilman että ystävän on pakko olla myös toisen ystävä. Aito rakkaus on vapautta olla oma itsensä.

Niin mutta tuossa ap.n tapauksessa ei kyllä ole pelkästä ystyävyydestä kyse :whistle:
toki pariskunnilla saa olla omatkin ystävät,mutta puolisoaan kuuluu rakastaa ja kunnioittaa.

Alkuperäinen kirjoittaja sorrow:
Alkuperäinen kirjoittaja tyty:
Miehelläsi on vähän erikoinen maku ystävien suhteen, jos hän pitää ystävänään ihmistä, joka täräyttää sinulle tuollaista. Minusta ystävät/kaverit/tuttavat ovat parisuhteessa eläville yhteisiä... enemmän tai vähemmän. Riippuu ihmisistä, millaiseksi suhde muodostuu. Joidenkin kumppanin ystävien kanssa ystävystyy, joitakin "joutuu sietämään". Mutta ei nyt tollaista mennä paukauttamaan päin naamaa!

Miehelläni on ollut erittäin vähän rupattelua naisten kanssa, joten kai tuo oli uusi ja innostava asia, mutta meni todellakin yli. Se minua eniten loukkasikin että hän koki naisen tärkeäksi, vaikka tämä oli erittäin loukkaava minua kohtaan. Olin tosin itsekin jo sanonut joitakin asioita turhan suoraan.

Muutes, tuo facebook -linkki ei liity millään tavalla tapaukseeni :D

Joo se olikin aika outo linkki,asiatonta hyökkäystä sitä koulukaveria kohtaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja pyhälehmä:
Mä jäin nyt vähän ihmettelemään miehesi haluttomuutta selvitellä asiaa jos se kerran sinua vaivaa ja kohtaa jossa sanoit naisen suuttuneen.Luulisi kunnon miehen puolustavan ja hälventävän vaimonsa epäilyjä ja osoittaa toiselle "ystävälle"kunnioituksensa perhettään kohtaan?Jos kerran puhtaat jauhot pussissa mutta siis voihan kyseessä olla ihan harmiton jutustelu miehesi puolelta,naiselta tuollaista on vaikeampaa uskoa,sorry =(

Kyllä me selvittelimme asiaa, mutta mieheni tuntui olevan niin loukussa, että hän ei voinut lopettaa ystävyyttä naisen rähinöistä huolimatta. Ehkä mieheni koki että minä olin itsekin jossain vaiheessa liian suorasukainen ja ystävätterellä oli aihettakin räyhätä minulle. Suorasanaisuus on tyylini, ja tämä nainen otti heti kaikesta nokkiinsa. Herkkänahkaisuus minut saikin epäilemään häntä. En pitänyt asiallisena, että hän oli niin hyökkäävä.

Niin mutta tuossa ap.n tapauksessa ei kyllä ole pelkästä ystyävyydestä kyse :whistle:
toki pariskunnilla saa olla omatkin ystävät,mutta puolisoaan kuuluu rakastaa ja kunnioittaa.

Ja mistäköhän sinä voit varmuudella sanoa ettei kyseessä ole vain ystävyys?

Mieheni tutustuminen naispuoliseen henkilöön oli erikoinen tapaus elämässämme, ja tarkoitukseni alunperin oli, että niin tärkeästä ihmisestä olisi tullut yhteinen tuttumme. Naisen käytöksen takia siitä ei sitten tullut mitään, vaan minulle hän on suuri tuntematon, joka pitää yhteyttä mieheeni. Olen vain pohtinut todella paljon sitä, pidetäänkö minua kohtuuttomana kun en kestänyt mieheni yksipuolista tuttavuutta, vaan halusin sitten rajoittaa sitä. Muutenkin asian selvittelyt kirvoittivat minusta negatiivisia puolia, joita en tiennyt edes olevan olemassakaan :/

Mieheni tutustuminen naispuoliseen henkilöön oli erikoinen tapaus elämässämme, ja tarkoitukseni alunperin oli, että niin tärkeästä ihmisestä olisi tullut yhteinen tuttumme. Naisen käytöksen takia siitä ei sitten tullut mitään, vaan minulle hän on suuri tuntematon, joka pitää yhteyttä mieheeni. Olen vain pohtinut todella paljon sitä, pidetäänkö minua kohtuuttomana kun en kestänyt mieheni yksipuolista tuttavuutta, vaan halusin sitten rajoittaa sitä. Muutenkin asian selvittelyt kirvoittivat minusta negatiivisia puolia, joita en tiennyt edes olevan olemassakaan :/

Tiedäks mitä, eihän nyt vaan olla leikitty vähän parisuhteen kustannuksella? Tuli ihan sellanen olo , erikoinen tapaus ja piti olla yhteinen ystävä, joo joo.

Onko sinusta sitten ns. normaalia ystävyyttä se, että mies tekstaa/chattailee uuden naispuolisen ystävänsä kanssa yötä päivää erilaisin menetelmin? Koska niinhän ap sanoi. Heidän keskinäinen aikansakin meni kokonaan tuohon yhteydenpitoon.

Minusta on ihan normaalia, että on vastakkaista sukupuolta olevia ystäviä, mutta se ei ole, jos ne ystävät menevät kaiken edelle parisuhteessa, niin että 24/7 pitää pitää yhteyttä siihen ystävään.

[quote="vieras
Tiedäks mitä, eihän nyt vaan olla leikitty vähän parisuhteen kustannuksella? Tuli ihan sellanen olo , erikoinen tapaus ja piti olla yhteinen ystävä, joo joo.[/quote]

Mitähän tarkoitat?

Haluaisin puhua aiheesta joka on painanut mieltäni jonkin verran. Mieheni tutustui netin kautta naiseen, jonka kanssa hän juttelee mielellään (vain netissä). Nainen itse otti yhteyttä yksityisesti mieheeni, vaikka tiesi minutkin samoista ympyröistä.

Yhteydenpito alkoi vaivaamaan minua kovasti koska se selvisi minulle sattumalta paljon myöhemmin, eikä mieheni ollut kertonut mitään. Ystävätär piti täysin luonnollisena, että hän voi minua huomioimatta rupatella mieheni kanssa päivisin ja öisin, koska se on vain ystävyyttä. "Vapaa-ehtoisestihan mieheni sitä tekee". Meillä ei ollut mitään huolta avioliitossamme, ennen kuin aloin surra asiaa ja otin myös yhteyttä naiseen. Hän lähes raivostui kyselyistäni ja ilmaisi selvin sanoin, että hänellä ei ole minulle mitään sanottavaa, koska puolisoni on hänen ystävänsä, en minä. Sen hän suostui selittämään, että on vain ystävä puolisolleni ja minä teen väärin jos estän
yhteydenpidon. Tuollainen yleinen puolustautuminen ei minulle enää riittänyt koska olin jo säikähtänyt tiivistä kanssakäymistä. Olisin halunnut jutella asioista perinpohjin ja tutustua naiseen, niin olisi helpompi hyväksyä hänen ystävyytensä mieeheeni.

Mulla on miespuolinen ystävä, joka on suhteessa. Olen hyvin varovainen yhteydenpidossani, ettei tule vääriä käsityksiä. Olen tuntenut miehen kymmenisen vuotta, enkä todellakaan etsi hänestä miestä itselleni, ei silloinkaan kun hän oli vapaa. Tuon ystävän toiminta on kyllä outoa kieltämättä. Mutta puhu miehes kanssa asiasta.

Jos miehen ystävätär suhtautuu torjuvasti itseenne, onko silti mielestänne pakko vain hyväksyä erittäin tiheä yhteydenpito huomauttelematta? Vaikka se haittaisi arkeakin?

Minä en miehesi touhuja ymmärtäisi kuten en omanikaan, jos toimisi noin. Ensimmäisenä ihmettelisin sitä, miksi netistä täytyy hakea naisystävää. Toiseksi minusta olisi sopimatonta chattailla netistä haetun naisystävän kanssa. Kukin saa toimia tavallaan ja voi olla, että taustalla ei ole mitään muuta kuin pitkästymista tms., mutta itse en kotiini virtuaalinaisystävää haluaisi.

Alkuperäinen kirjoittaja heh:

Onko sinusta sitten ns. normaalia ystävyyttä se, että mies tekstaa/chattailee uuden naispuolisen ystävänsä kanssa yötä päivää erilaisin menetelmin? Koska niinhän ap sanoi. Heidän keskinäinen aikansakin meni kokonaan tuohon yhteydenpitoon.

Minusta on ihan normaalia, että on vastakkaista sukupuolta olevia ystäviä, mutta se ei ole, jos ne ystävät menevät kaiken edelle parisuhteessa, niin että 24/7 pitää pitää yhteyttä siihen ystävään.

Tässähän se tuli
:)

Alkuperäinen kirjoittaja heivaa se äijä:
Tollasella miehellä ei ole mitään arvoa.

Kyllä hänellä on arvoa, rakkaus on kestänyt :) Tilanne tasoittui, vaikkakin vaikeiden vaiheiden kautta. Ajattelemattomuutta tai jokin kummallinen murrosvaihe hänellä oli, ja uskon, ettei vastaavaa ihan äkkiä tule.

Alkuperäinen kirjoittaja heivaa se äijä:
Tollasella miehellä ei ole mitään arvoa.

Kyllä hänellä on arvoa, rakkaus on kestänyt :) Tilanne tasoittui, vaikkakin vaikeiden vaiheiden kautta. Ajattelemattomuutta tai jokin kummallinen murrosvaihe hänellä oli, ja uskon, ettei vastaavaa ihan äkkiä tule.

Yleensä tuollaiset "murrosvaiheet" kielii jotain vakavammasti. Ei aikuiset kunnon sitoutuneet ihmiset saa mitään "vaiheita" ilman syytä. Jotakin siellä taustalla on. Ehkä miehesi etsii seikkailua?

Minua jäi vaivaamaan se, että sait tietää tästä ystävästä muuta kautta, miehesi ei sitä itse sinulle kertonut. Lisäksi hän käytti runsaasti perheen omaa aikaa chättäilläkseen naisen kanssa. Sinä halusit tutustua naiseen, josta oli tullut miehellesi noin tärkeä, mutta nainen sai siitä kilarit. Miehesi ei (ilmeisesti?) lopettanut siihen paikkaan yhteydenpitoa naisen kanssa, vaan jatkoi sitä eikä katkaissut välejään naiseen. Jos mitään salattavaa ei olisi ollut, olisi miehen ollut helppo pistää tuo toinen nainen aisoihin; perhe ja sen tarpeet ensin, sitten ystävät. Tuo toinen nainen taisi olla hänelle sinua tärkeämpi?

Joo, miehesi on kohdellut sinua huonosti etkä mun mielestä ole aiheetta ollut loukkaantunut. Vieläkö mies pitää yhteyttä naisen kanssa?

En minä ymmärrä, miksi perheellisen miehen pitää minkään hempukan kanssa chättäillä keskellä yötä tuntikausia "kaverijutskia". Ei toimis meillä.

Vastauksia edellisille: "lieventävänä" asiana voidaan pitää sitä, että nettiyhteisöt ja -tuttavuudet olivat olleet meille tuttuja aikaisemminkin. Lähinnä minulle, joka olen lähes ylisosiaalinen, eikä mieheni ollut oikein "tajunnut" pitää minua ajantasalla. Olin näes jossain määrin selvillä yhteisöstä, jossa olimme molemmat olleet ennen tuota yksityistä viestimistä. Mieheni ei ollut aikaisemmin ollut läheskään niin aktiivinen, joten huolestuin kun sättäilyn tiheys selvisi minulle.

Naisen kilareita mieheni selitti sillä, että ehkä tämä hermostui siitä, että tuli epäillyksi turhasta. Mutta mielestäni silloin olisi voinut ystävällisesti selvitellä, että hei, älä säiky! Sain selville mieheltäni, että nainen usein kauhisteli hänelle kun en ymmärtänyt. Hän käyttäyti täysin niin kuin ihastunut ihminen. Siitäkös harmistumiseni sai lisäpuhtia.

Yhteydenpitoa on jonkin verran, melko harvoin, sen tiedän. Mutta en itse haluaisi että noin ikävän ihmisen kanssa olisi mitään :D En voi kieltää viestimistä, koska tiedän, että mitään oikeasti pahaa ei ole tapahtunut. Ärsyttävää flirttailemista vain. Sellaista näin paljon, koska kaverukset, mieheni ja nainen, sättäilivät julkisesti. Ajattelematta kovinkaan paljon minun tunteitani, ennen kuin siihen puutuin.

Ovat siis flirttailleet julkisesti ja sen jälkeen tiivistä yhteydenpitoa ilman, että sinulle on siitä kerrottu. Ja vain ystäviä? Ihan varmasti olet aiheesta loukkaantunut. Itse asiassa itselläni samantapainen kokemus, eikä ollut pelkkää ystävyyttä. Eikä edes vain netissä.

Musta olis aika noloo mennä kyseleen mieheltä jotain keskustelun näyttämisiä, sen sijaan ennemmin kysyisin asiasta muuten.Enkä todellakaan olis kehdannu siltä naiseltä rupee mitään kyseleen, kyllä se mies on ihan itse vastuussa keskusteluistansa.

Miehen kanssa tuosta pitäisi jutella ja sinun pitäisi olla tärkeämpi miehelle kuin tuo tuttava.

Miehelläni on naispuolisia kavereita ja ihan varmasti, jos joku heistä käyttäytyisi noin avoimen torjuvasti minua kohtaan, mieheni reagoisi siihen ja loppupeleissä vaikka lopettaisi yhteydenpidon kaveriinsa.

Alkuperäinen kirjoittaja emmi:
Miehelläni on naispuolisia kavereita ja ihan varmasti, jos joku heistä käyttäytyisi noin avoimen torjuvasti minua kohtaan, mieheni reagoisi siihen ja loppupeleissä vaikka lopettaisi yhteydenpidon kaveriinsa.

Näin minäkin odottaisin mieheni toimivan (ja takuulla toimisikin)!

Osapuolet eivät välttämättä itsekään ymmärrä missä mennään.

Omalla miehelläni oli nainen ystävänä. Ystävä pyysi mieheltäni apua milloin mihinkin ja kyseli neuvoja jne. Nainen juurikaan puhunut minun kanssani eikä koskaan kysynyt minulta mitään mielipiteitä tai neuvoja kuten mieheltäni. Eniten minua epäilytti se, että nainen kävi meillä silloin, kun minä olin poissa. Vaikka mieheni oli usein työmatkoilla, hän ei koskaan käynyt mieheni poissa ollessa eikä yleensä jos olimme molemmat kotona. Keskustelin asiasta miehenikin kanssa. Mieheni ei oikein ymmärtänyt mistä on kyse ja piti minun huomioitani vain mustasukkaisuutena. En missään vaiheessa epäillyt, että miehelläni olisi suhde, mutta ihmettelin naisen kiinnostusta miestäni kohtaan, mikä oli hyväksyttävää mutta hiukan omituista.

Loppu hyvin, kaikki hyvin. Mieheni jäi työttömäksi ja siihen loppuivat tämän naimisissa olevan naisen vierailut ja avunpyynnöt. Ilmeisesti hän oli hakenut mieheni kautta vain statusta, hyötyä, mahdollista työpaikkaa tai jotain muuta vastaavaa arvonnousua itselleen. Tämä oli hyvä opetus miehellenikin!

Alkuperäinen kirjoittaja oho:
Siis flirttailivat julkisesti nokkasi edessä? En sietäisi

Alkuperäinen kirjoittaja minä myös:
Ovat siis flirttailleet julkisesti ja sen jälkeen tiivistä yhteydenpitoa ilman, että sinulle on siitä kerrottu. Ja vain ystäviä? Ihan varmasti olet aiheesta loukkaantunut. Itse asiassa itselläni samantapainen kokemus, eikä ollut pelkkää ystävyyttä. Eikä edes vain netissä.

Koin tietyt asiat flirttailuna, ja sitä ne kyllä olivatkin: jatkuva lempinimien käyttö, hassuttelu, vihjaukset vaatteettomuuteen ajoittain =mm. yhteiseen saunaan "eksyminen", rakkausbiisien kuuntelu yhtä aikaa ja monenlainen hauskuuttaminen mitä netistä voi löytää. Yhteiset läheisen tuntuiset hetket virtuaalimaailmassa, jossa heillä oli naisen aloitteesta leikisti adoptiolapsi! Siinäpä sitä riitti päivä ja yö toisensa perään tekemistä. Kun sitten viimeinkin menin leppoisasti muistuttamaan olemassaolostani, nainen valitti miehelleni kuinka vittuilen hänelle. Julkinen rakkaudentunnustukseni oli myös asiatonta hänen mielestään, koska eihän siinä yhteisössä oikein normaaleissa rooleissa sovi olla. Nainen vaali joitakin mieheni lähettämiä tervehdyksiä ja lempinimiään julkisesti ja suuttui kun pyysin poistamaan ne.

Yhteistyössä