Kun miehellä ei seiso.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onko myös naisissa vikaa, kun ei saa orgasmia tai kiihotu, koska ajatus karkaa, kun pelkää että lapset kuulee/tulee?
Tietysti miehestä sen huomaa ja se vaikeuttaakin yhdyntää, jos ei seiso mutta
nainenhan vaan ei kostu, koska ei kiihotu tarpeeksi. Mutta seksiä se ei estä.

Miehelläsi tosiaan vain ajatus harhailee ja seisokki ei silloin kestä. EI minusta mitenkään hälyyttävää, joskus voi käydä niin.

Se johtuu miehen heikosta libidosta todennäköisesti.
Kuinka usein seksiä on ja kykeneekö mies kertalaukeamisen jälkeen uudelleen seksiin?

Alkuperäinen kirjoittaja jos sitä on ollut aikaisemminkin:
Kuinka usein seksiä on ja kykeneekö mies kertalaukeamisen jälkeen uudelleen seksiin?

n. kerran viikossa ja kertalaukeaminen. EI pysty toista kertaa (enkä kyllä itsekään haluaisi.)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja jos sitä on ollut aikaisemminkin:

n. kerran viikossa ja kertalaukeaminen. EI pysty toista kertaa (enkä kyllä itsekään haluaisi.)

Sun ukkos nyt vain ei ole ns panomiehiä. Jos haluat enemmän seksiä niin ukko vaihtoon.

itellä on ollut eräitä tapauksia lukuunottamatta samanlaisia kokemuksia. Ei seiso kunnolla, ei sitten millään. Uuden kumppanin kanssa on tullut tämä ongelma. Naisessa ei todellakaan ole mitään vikaa, mutta h-hetkellä ei millään mene veikko kunnolla ylös.
Suorituspaineiden piikkiin itse veikkaisin sen menevän. Uskon, että joku kerta menee asiat nappiin ja voin unohtaa suorituspaineet.
21/m

Kolmekymppinen mies, hyväkuntoinen, ei juo eikä polta. Suhteemme on kunnossa ja rakkautta riittää. Ajottain kuitenkin käy niin, että kesken rakastelun miehellä laskee. Itse sanoo, että ajatus karkaa. Alkaa miettimään että herääkö lapset tms. Hänellä on myös suuri tarve siihen, että mä nautin, ja miettii sitten sitäkin ennen omaa nautintoaan.

Vaikuttaa kovasti miehen itsetuntoon :( Ja mä taas mietin, että onko mussa vikaa. (sen mies tosin kieltää ).

Pyydä pari hoikkaa nättiä koskematonta 15 vuotiasta kokeilemaan seisooko.

Tiedät vastauksen.