M
MySelene
Vieras
..niin päivät ovat yleensä tosi lyhet. miten ootte järkänneet noi aamut kun lähtee ja päivät kun tulee kotiin?
siis jos vanhemmat lähtee ennen kasii ja lapsi menee kouluun esim. kymmeneks niin ovatko teiän ekaluokkalaiset hoitanu kaikki aamutoimeet yksin? ja tuleeko se vaan kotiin ja on siellä yksin siihen asti että vanhemmat pääsee töistä? tuntuu aika pitkältä ajalta 7v:lta olla yksin.... :|
tämmöstä vaan aloin miettiä eilen. meillä edessä toi ens vuonna.
siis jos vanhemmat lähtee ennen kasii ja lapsi menee kouluun esim. kymmeneks niin ovatko teiän ekaluokkalaiset hoitanu kaikki aamutoimeet yksin? ja tuleeko se vaan kotiin ja on siellä yksin siihen asti että vanhemmat pääsee töistä? tuntuu aika pitkältä ajalta 7v:lta olla yksin.... :|
tämmöstä vaan aloin miettiä eilen. meillä edessä toi ens vuonna.