H
himmeli
Vieras
esim. lapsen saattaminen. tää nyt ei oo viä ajankohtainen mutta tuli mieleen että eihän sitä nyt ihan yksin voi sinne laittaa meneen. jos on vanhemmat töissäkin niin mitäs sit? miten teillä? mun isomummu oli meillä se joka saatto ekoja kertoja ja oli vastassa kun pääsi kotio,jos vanhemmat oli iltavuorossa.