Kun lapsesi on 18, minkä ikäinen sinä olet ja milloin tämä tapahtuu?

• Viestiketjun aloittaja Gallup
  • Ensimmäinen viesti
Blue
Eka lapseni täyttää 18v seitsemän ja puolen vuoden päästä. Olen silloin 42v. Pyöritään tässä ja tehdään töitä ja ja....

Toinen lapseni kun täyttää 18v olen 45v. Lainat maksettu ja tässä vaiheessa todennäköisesti ollaan vuorotteluvapaalla ja kierretään maailmaa tehden vapaaehtoistyötä ja hieman nauttien.....

Kolmas lapseni kun täyttää 18v olen 47v. Takaisin töissä ja odotellaan lapsenlapsia ja kerätään omaisuutta lapsia ja lapsenlapsia varten. Nautitaan toki elämästäkin... ;)

"kukkis"
[QUOTE="kukkis";27883837]Esikko kun on täysi-ikäinen siis 18v olen 42v ja kuopus kun saavuttaa tuon iän olen 53v KÄÄÄÄKKKKK!!!![/QUOTE]

Siis unohdin ne vuodet,no eka täyttää v.2016 ja kuopus v.2026

"vieras"
Esikoinen täyttää vuonna 2019 ja olen itse silloin 39v.
Kuopus täyttää vuonna 2023 ja olen silloin 43v.

Aika nuori siis. Melkein voisin vielä uuden pesueen perustaa ja aloittaa alusta. Heh heh ja huh huh. En sentäs sellaista oikeasti suunnittele. Sitten nautitaan omasta ajasta (?) ja keskitytään pitämään itsestään huolta aikuisia lapsiakin tietysti tukien.

Esikoinen kun täyttää 18 se on vuosi 2026 ja mä olen silloin 49. Tää joka nyt potkii mahassa täyttää 18 vuosi on 2031 ja mä olen sit 53. Nuorimmasta en osaa sanoa, koska ei (ehkä) olla saatu sitä vielä edes alulle :kieh:

Yhteistyössä