Kun laihdutin painonvartijoissa niin paino putosi kivasti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hilla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hilla

Vieras
No kun otti liikunnan siis salin ja jumpan mukaan niin ei putoo mitään, siis 6 kk eikä kilon kiloo. Loppuu kohta salit ja jumpat. Vaikka on lihastakin niin silti. Vaikuttaako mun perunan syönti siihen? Tuskin. Söin painonv.pisteilläkin pernaa ja paino tuli alas 15 kg 6 kk.

Mä olen kanssa nyt aloittanut Painonvartijoissa, tosin ihan nyt olen vasta viikon ollut :D
Tavoitteena tuo 15kg pudotus... Eikös ole ihan normaalia, että paino alkaa junnaamaan jossain vaiheessa? Oletko saanut sen vihon, missä on hyvät vinkit, mitä kannattaa tarkistaa, jos paino junnaa paikoillaan?
Se hyvä puoli tietysti on, että sä kiinteydyt, kun jumppaat ja käyt salilla!

Pitäisiköhän sun sitten syödä hiukan enemmän ja eri tavoin kun nyt liikut paljon... Taitaa olla noi painonvartjoiden jutut vähän vääriä treenatessa. Eli tarkistaisin sinuna ruokavaliota.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pitäisiköhän sun sitten syödä hiukan enemmän ja eri tavoin kun nyt liikut paljon... Taitaa olla noi painonvartjoiden jutut vähän vääriä treenatessa. Eli tarkistaisin sinuna ruokavaliota.

Nyt en noudata painonvartijoita, vaan syön 1700 kcl pv.

Se on ihan normaalia et paino saattaa jäädä jumittamaan paikoilleen. Tarkkaile mitä syöt, laske kalorit ja kuluta enemmän kuin syöt.

Mä laihduttelen ilman painonvartijoita, kivasti ekan kuukauden aikana lähti 6kg =)

Alkuperäinen kirjoittaja ahmed ahne:
siis onko tää nyt sama valittaja, joka käy joka päivä valittamassa kun paino ei tipu?... kirjotustyylistä tunnistaa, ihan vinkki vinkki...

On ensimmäinen kerta kun tälläistä tänne kirjoitan. Vink vink.

Yhteistyössä