KUN KISSA SYÖ VANHAA MUONAA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kissamirriini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kissamirriini

Vieras
Mitäs mun pitäs tehdä ton noitten mirrinketaleiden kans?? Tyttö ja poikakissa(leikattuja rotukissoja).
Poika on oikeen stadilainen ja sille kelpais vain tuoreet gourmeet ja syö kokoajan!! Tyttö taasen on tykästynyt lazeihin, jotka minä en edes miellä ruoiksi.
Mut se ei aiheuta kummempaa ongelmaa, jos poikaa ei kiinnosta ni olkooot ilman, kyllä kissa syö kun on nälkä. Ongelman aiheuttaakin VANHA ruoka. Kun toi neiti ei tykkää syödä tuoreeltaan märkäruokia, vaan käy sitte aina yön tunteina maiskuttamassa vanhat pojalle kelpaamattomat kovat kokkareet sieltä lautaselta aivan innoissaan! Lapset hoitaa usein ruokkimiset myös, joten saattaa joskus jäädä vanhat ruuat lautaselle seuraavaan päivään jos ei vielä sitäkin seuraavaan. Mutta aina tämä neiti syö ne sitte vasta kun oikeen näyttää jo siltä ettei tuohon ruokaan rottakaan enää koskis.

Onko tuosta jotain haittaa, että kissa syö "vanhaa" ruokaa? Olen antanu syödä kun syö m uutenkin niin huonosti ja on tosi pikkunen. Muuten sitä ei saa syömään ollenkaan. Mitä haittaa tuosta voi olla?

Tulipa elämänkerta nyt tästäki, mulla näköjään liian vähän tekemistä tänään..

Ei mitään kunhan ei montaa päivää vanhoja syö. Ja lihomaan ja kasvamaan saat kissan kun keität sille lihaa ja annat muutaman kerran viikossa. T. 6 omaa kissaa ja 4:lle eläinsuojelun kissalle sijaisäippä!

Meillä noi nirsoilee ja sitten kun ruoka on hetken kipossa ollut syö pois..neiti on meillä et se tulee keittiöön ja syö ihan kaiken mitä annetaan kunhan se on joltain saatu vain(banaanit yms)
poika taas nirsoillee et söisi vain kuivaraksuja koko ajan.
ei kait siitä haittaa ole,kissa yleensä jättää syömättä kaiketi jos pahaa.

Niin määkin olen ajatellut että kissa haistaa pilaantuneen ruuan eikä söisi. Mutta kun toi neiti on oikeesti aika sellanen reppana ollut alusta asti. Vähän sellanen luuseri. Kauheeta sanoa näin, mutta minä en ole ollenkaan varma että se tietää aina mitä tekee!! Saattaa sillä jotenki vähän heittää päässä oikeesti vaikka aivan ihana kissi onkin. Mut välillä saa olla huolissaan sen kans ku tuntuu että sillä ei oikeen ole kaikki järki kohillaan.. Voinko silti luottaa että se tietää mitä syö?

Yhteistyössä