kun käytte ravintolassa syömässä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja plääh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

plääh

Aktiivinen jäsen
05.12.2007
15 531
1
36
niin kehtaatteko jättää annoksen syömättä ja sanoa jos siinä on jotain vikaa?

nim* eilen sain niin pahaa ruokaa että oli pakko jättää syömättä ja kertoa terveiset keittiöön. ja vielä kehtasivat alkaa väittämään vastaan ruoan laadusta

aivan varmasti sanon jos siinä on jotain vikaa. Jos se vaan ei ole mun mieleen, niin en lähde asia sen kummemmin valittamaan. Jos tarjoilija kysyy, kerron että ei ollut minun mieleen (mutta ruuassa sinänsä ei olut vikaa).

Alkuperäinen kirjoittaja Hukka:
Kehtaan sanoa ja laittaa takas. oon koulutukseltani ravintolakokki ja kyllä vaadin ruualta et se on hyvää.

peesi. kerran valitin pihvi oli kylmää ja ranskalaiset raakoja ja mitä kokki teki laitoi annokset mikroon näin kun oli avokeittiö. Alan ihmisenä toivon itsekkin palautetta.

Sillon ku meen raflaan syömään, oon oikeen keränny nälkää ja oon siis tosi nälkänen ja nälkäsenä oon vihainen. Joten kyllä haluan saada syötävää ruokaa. Tosin olen ihan kiltti vihainen =) :saint:

kyllähän sitä pitää sanoa jos ruoassa jotain vikaa on, eikä tarjoilijan pitäisi vastaan sanoa; asiakas aina oikeassa. Jokaisella on kuitenki oma mielipide. Asiakas on kuitenkiun se joka ruoasta maksaa joten jos ei ole tyytyväinen ruokaan niin täytyyhän se sanoa:)

Kerran olen jättänyt, siinä oli ihan oikeasti vikaa- sain uuden annoksen samaa ruokalajia
ja se oli hyvää.

Lasten ranskalaisannoksesta olen myös kerran valittanut, siinä oli suolaa varmaan enemmän
kuin yksi sirotimellinen :|

kyllä kehtaan! jos mie pyyän medium miinus - pihviä niin aivan tasan varmasti lähtöö takas mediumit ja medium plussat! mie oon kulinaristi joka varmaan sanoo paskasta ruuasta eikä mene siihen ravintolaan uuestaan. eikä suosittele sitä kelleen muullekkaan.

Suomessa ei ruuassa ole koskaan ollut mitään vikaa,ehkä josku kotiin noudettavissa kylläkin.Yleensä jos jotain vikaa,niin mainitsen enkä samaan paikkaan enää mene.

Ulkomaan reissuilla on ollut pilaantunutta ruokaa(virossa)ja teneriffalla ei ehkä ruuassa ollut mitään vikaa,mutta kun maistaa jotain uutta niin ei tiedä mitä tilaa.Palvelu ulkomailla usein paljon parempaa varsinkin lapsiperheen näkökulmasta,henkilökunta panostaa lasten viihtyvyyteen.Suomessa sellaiseen ole vielä törmännyt.

Yhteistyössä