Kun käynnistys kestää ja kestää...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja bloody tired
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

bloody tired

Vieras
Kohta tulee 48h siitä kun tämä synnytyksen käynnistys aloitettiin. Ei mitään. Miten halvatun kauan tää voi vielä kestää?! Onko kellään kokemuksia pitkittyneistä käynnistyksistä? Alkaa olla voimat aika nollilla, supistuksia tulee, mutta laimeita. Nyt aamulla Cytoteciä suoraan kohdunsuulle, toivottavasti auttaa...:(

Niin joo kun kokemuksia kyselit, niin mulla ekan synnytyksen käynnistys pitkitty. Pari päivää koittivat tableteilla käynnistää ja kolmannen päivän aamuna puhkastiin kalvot ja vauhditetiin käynnistymistä tipalla.

mulla käynnistys myrkytyksen vuoksi 36+jotain, muistaakseni ma olin rasitustipassa, missä seurattiin vauva jaksamista, ja sen jälkeen aloin syödä tabuja, vaimeita suppareita tabletit aamulla, illalla, aamulla ja illalla isompi annos klo20, sit pari supistusta, vedet meni, supistukset koveni, klo23 saliin, ja 2jälkeen oli vauva maailmassa

Mulla esikoisen käynnistys kesti 2 vrk. Puolitoista vuorokautta meni ensin niin, että mitään ei tapahtunut pieniä menkkamaisia supistuksentekeleitä lukuunottamatta, mutta onneks loppuviimein alko tositoimet, kun lapsiveeet meni.
Tsemppiä ap:lle, kyllä se vauva sieltä pian tulee :hug:

Mua käynnistettiin niitten tabumurusten avulla ja ensin meni koko päivä aamu kahdeksasta - ei mitään. Paitsi myös täällä niitä toooosi mietoja menkkakipumaisia suppareita. Kunnes sitten illalla PAM, yhtäkkiä alko ihan törkeen kipeät supparit ja meni vedetkin samantien niiden voimasta ja sitten se olikin menoa! Kerkesin jo tuskastella, että tässä menee kaks kolme päivää, kun sanoivat, että enempää niitä tabumurusia eivät enää sinä päivänä anna, että seur. päivänä sitten koitellaan uudestaan rauhaksiin.

Meillä mies ajatteli, että kun synnytystä mennään käynnistämään, että sitä aletaan heti vaan hommiin ja vauva on käsivarsilla tuossa tuokiossa! :D

höh, jaksuja sinne! kyllä se lopulta alkaa sitten käynnistyä ja pääset tositoimiin. Itse olin tosi yllättynyt kun raskausmyrkytysoireiden vuoksi synnytystä piti käynnistellä (luulin että kestää päiviä) niin puhkasivat vaan kalvot, tunti siitä niin alko supparit ja kahden tunnin päästä oli vauva syntynyt.

Edelleen yhtenä kappaleena...:/ Kohdunkaulaa vielä sentti, ei voida kuulemma puhkaista kalvoja tai laittaa tippaa. Aika paljon ketuttaa. Tänään vika cytotec kohdunsuulle, sitten vaan odotellaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Edelleen yhtenä kappaleena...:/ Kohdunkaulaa vielä sentti, ei voida kuulemma puhkaista kalvoja tai laittaa tippaa. Aika paljon ketuttaa. Tänään vika cytotec kohdunsuulle, sitten vaan odotellaan.

Voi ei :hug: itselläni ei ole koskaan käynnistetty mutta taatusti inhottavaa odotella!Tsemppiä ja tulehan kertomaan kuinka kävi ja kumpi tuli :)

onko sulta otettu tulehdusarvoja? ettei vaan olis jotain häikkää..
vaan siellähän sun pitäis joka tapauksessa olla, kun myrkytys. että ihan yhtä tylsää se saikulla olo on, eteni se synnytys tai ei. :/ muista nauttia sit kun synnytät, saat pissata pyttyyn! :D koska pissan keräily jatkuu synnytyksen jälkeen taas sitte!

Näin sitä sitten ollaan kotona, tulehdusarvot ok, proteiinit miinuksella, verenpaineet ok, ei vaan tapahdu mitään. Voi vattu sentään.

Kerron sitten tuliko ennen juhannusta...:/

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Näin sitä sitten ollaan kotona, tulehdusarvot ok, proteiinit miinuksella, verenpaineet ok, ei vaan tapahdu mitään. Voi vattu sentään.

Kerron sitten tuliko ennen juhannusta...:/

Miten sinulla voi olla raskausmyrkytys käynnistyksen syynä?
Jos proteiinit miinuksella, verenpaineet ok.

koska jouduin sinne neuvolan kautta, jossa paineet 147/99, ja proteiinit ++. Näyttää siltä ettei ollutkaan myrkytys. Enkä siis näköjään ole lähiaikoina synnyttämässä, vaikka 3 pvää käynnistettiin.

Yhteistyössä