Kun kauhisteltiin vaatteiden hintaa, niin nyto vuorossa astiat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Meillä on PELKKIIN RIPPIJUHLA-ASTIOIHIN mennyt yli 200e rahaa, jos riittääkän. kupit, asetit, leipälautaset, lusikat ja lasit , kakkulapiot, kermakko ja sokerikko. Astiasto 21:lle todella hienoja astioita.
Vittuilijoille tiedoksi: Meillä ei olis löytnyt 21 SAMAAPARIA kuppia, ei yhtään kakkulapiota. Suurin osa kupeista siis eri paria tai korvapuolia, lasejakaan ei olis ollut tarpeeksi.

Nyt on sit seuraavinkin juhliin astiat.
Kertakäyttölautaset eivät milestäni sovi rippijuhliin, varsinki ku sisätiloissa syödään.

No eipä oo ollut kallista :o

Ostappa vaikka jotain teemaa, mikä ei edes ole juhla-astiasto niin tuolla rahalla et saa juuri mitään, saatika 21 hengelle. Kirpparilta voisit saada 10 hengelle astiat tuohon hintaan, lisäksi lusikat sun muut... Eli etpä ole kovin kalliita ostanut. Minkä merkkinen astiasto??

ylempänä mainittu. ja mu astiat on kauniinpia kuin arabian teemat ym

No jaa, riippuu mistä tykkää. Minuun ei vetoa tuontyyliset, mutta eihän mun tarvii käyttääkään noita. :D

Nätit astiat :) ja kerran se vaan kirpaisee kun ne omaksi ostaa. On niille jatkossakin käyttöä, etenkin kun perheessä on neljä lasta joiden rippijuhlia, valmistujaisia yms tullaan varmaan viettämään vuosien varrella (plus vanhempien tasaluvut).

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
eikös teillä nyt tee jo rahasta tiukkaa,kun rippijuhliin on mennyt jo niin paljon rahaa?

astioita voi ostaa vähän kerrallaan. En ois pystnyt kaikkia kerralla osamaankaan. Ja vaatteet vhitellen.
Tytön kengistä muuten satiin prismassa 60 prosan alennus, jotne niiden hinnaksi tuli ni 20eja ovat todella hienot korkkatit

Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Meillä saa maatalousnaisilta (vähän kuten Martat) vuokrata astiastoja juhliin - kahvitusastiasto + lasit, kakkulautaset ja lusikat lapsille sekä kakkulapiot ja muutamia tarjoiluastioita hintaan 8,50?

montako kappaletta tuoho hintaa sisälty?

Kattaukset 50 henkilölle.

saisi täälläkin tytötömien "ruokalasta" vuokrattua, mutta periaaeestakaan en tue sitä yritysta, jossa poljetaan työntekijöoiden oikeuksia ja ei makseta palkkoja tes: mukaan vain siski että ovat työllistettyjä.

se selityskin

No ei tuo hinta olut paha noin monen hengen kahviastiastosta. Kyllä meidän (vähempi määrä) kahvikupit lautasineen ovat enemmän maksaneet -saati jos niitä olis 20hengelle!

Alkuperäinen kirjoittaja serveri:
mun mielestä ei haittaa vaikkei ihan samanlaisia olis 21 kpl, kunhan suunnilleen saman värisiä. Ja tulipas mieleen että meillä on ens kesänä ekat rippijuhlat eikä ainoatakaan kahvikuppia!!

kyllä minusta o aika ruman näköistä jos o erilaisia, vaikka olis samaa väriäkin. Tekee epäsiisti vaikutelman.
Ja vieraatkin uovat varovaisemmin kun kupit ovat hienot

Hah, mä oon kyl ihan eriäsorttia kuin sinä. Mua ei haittaa vaikka astiat ovat eriparia, koska silloin vieraillekin tulee kotoisa tunnelma ja syövät sekä juovat kuin kotonaan ilman, että heidän tarvitsisi tuntea oloaan vaivautuneeksi.

Muuta en kommentoi, kun että hirveesti saadaan yksien rippijulien ympärille keskustelua =)

Niin ja onneksi saatiin jo häälahjaksi parempi astiasto. Sillä ollaan menty ristiäiset ja muut juhlat ja lainattukkin ollaan sitä sukulaisille. Kupit löytyy 25 henkilölle, mikä ei tosin tule läheskään riittämään aikanaan rippijuhliin, koska molemmilla on niin isot perheet...

Nonni, kommentoinhan sit kuitenkin muutakin...

No ei mun mielestä edes kovin hintavia astioita ole et aikas halvalla tollaisen määrän astioita sait.
Mulla on pentikkiä jossa jo yks kuppi maksaa yli 20? kipale....
Mutta mistä kukakin tykkkää.

Yhteistyössä