Kun käytte illalla nukkumaan...

  • Viestiketjun aloittaja after 6 years
  • Ensimmäinen viesti
Ensi kuussa tulee yhteiseloa täyteen 11 vuotta ja mä oon ehkä tyhmä mut mua jotenkin "harmittaa" kun ei oikein olla opittu et voitais mennä erikseenkin nukkumaan. Onhan se kiva yhdessä mennä mut jotenkin kun tuohon on tottunut niin toinen ei oikein osaa jäädä esim. telkkaa kattomaan jos toinen lähtee nukkuu. :D Ja joka ilta sanotaan hyvät yöt ja rakastavamme. Aamulla mies käy suikkaa mulle ja tytölle suukot ennen ku lähtee töihin aikaisin. :heart:
 
BDT
Ennen nukuttiin ihan kiinni toisissamme mutta ikä on tehnyt aineenvaihdunnallemme tepposet ja jos todella haluamme nukkua emmekä hikoilla tolkuttomasti, on parempi nukkua vähän erillään. Hyvää yötä sanotaan joskus, joskus vaan kaadutaan kumpikin omille sijoillemme. Yhtäaikaa mennään aika harvoin nukkumaan.
 
-menettekö yhtäaikaa nukkumaan, vai jääkö toinen katsomaan esim. tv:tä
Vaihtelevasti, välillä miä jään valvomaan

-suukotteletteko, halaatteko Kyllä, ja jutellaan ja höpötellään

-sanotteko esim. "hyvää yötä rakas" Aina hyvät yöt toivotetaan

-nukahdatteko sylikkäin Välillä, miä vaan oon niin levoton nukkumaan käyjä, ettei meinaa onnistua


Entä herätessä ? Sanotaan huomenta ja pusutellaan

 
nekku
99% mennään yhdessä nukkumaan, yleensä väsyneempi pyytää nukkukaveriksi. Sitten kömmitään sänkyyn, harrastetaan seksiä jos ei ole aiemmin jo ehditty. Silittelyä, pusuttelua (aina pusutellaan ennen nukkumista ), jompikumpi ottaa toisesta kiinni, yleensä se olen minä joka pidän miehestä kiinni, toivotetaan hyvät yöt ja kauniit unet pusujen kera ja nukahdan sitten siihen. Mies ei saa yleensä unta jos olen iilimatona kiinni, mutta tähän päivään asti se on antanut mun nukahtaa ja kääntää vasta sitten kylkeä.

Aamulla aina, vaikka kuinka kärttyinen olisi, niin aamupusut vaihdetaan ennen kuin mies lähtee töihin. Se tulee aina yleensä vielä hetkeksi aamutoimien ja pukeutumisen jälkeen pötköttämään viereen.
 
kaktus
Alkuperäinen kirjoittaja after 6 years:
miehenne kanssa,

-menettekö yhtäaikaa nukkumaan, vai jääkö toinen katsomaan esim. tv:tä
-suukotteletteko, halaatteko
-sanotteko esim. "hyvää yötä rakas"
-nukahdatteko sylikkäin


Entä herätessä ?

sanotteko "huomenta"

Me käymme joka ilta yhtäaikaa nukkumaan. Olemme lähekkäin, puhumme hetken jostain, sanomme rakastavamme ja sitten hyvää yötä, suukot ja nukkumaan. Nukumme niin, että kätemme tai jalkamme osuvat toisiimme :)
Mä ahdistusin tollasesta:) Mennään joskus samaa aikaa joskus eri aikaa ja hyvät yöt sanomme aina.
Heräämme töihin eri aíkoihin joten silloin emme huomenia toivottele paitsi puhelimitse.
Olemme kaksi eri yksilöä, miksi kaikki pitäisi tehdä samaa aikaa??????
 
oudot linnut
me nukutaan eri huoneissa! :D
ja aivan rakastuneita olemme ja seksiä ihan reippaasti silti. se vaan jäi päälle kun 3. syntyi vuosi sitten. ei tarvinnu miehen herätä yöllä syöttöjen ja vaippojen tms aikana, sai nukkua muualla että jaksoi töihin. nyt se vaan jääny päälle vaikkei enää tartteis. mutta tää toimii! minä tykkään vallata sängyn ja ei sit taas mun ja pienimmän tarvii herätä kuudelta miehen kellon soittoon

iltaisin halataan ja pussataan ennen kun siirrymme omiin huoneisiimme. ja yhdessä oltu 12 vuotta
 
Yleensä mennään yhtäaikaa nukkumaan. Jutustellaan hetki, suukotellaan ja ollaan lähekkäin. Sitte meidän hyvänyöntoivotuksen menee näin
Mies - Hyvää yötä rakas
Minä - Hyvää yötä
Mies - Kauniita unia
Minä - Oman kullan kuvia
Mies - Nuku hyvin
Minä - Kuin myös :D

Siite nukutaan lusikka-asennossa kunnes mies kääntää yöllä jossain vaiheessa selkänsä =)
Mies myös yöllä herätessään silittelee ja aina töihin lähtiessään suukottaa jos jään nukkumaan.
Joka ilta toivotetaan hyvät yöt ja joka aamu hyvät huomenet =)
 
BDT
Alkuperäinen kirjoittaja oudot linnut:
me nukutaan eri huoneissa! :D
ja aivan rakastuneita olemme ja seksiä ihan reippaasti silti. se vaan jäi päälle kun 3. syntyi vuosi sitten. ei tarvinnu miehen herätä yöllä syöttöjen ja vaippojen tms aikana, sai nukkua muualla että jaksoi töihin. nyt se vaan jääny päälle vaikkei enää tartteis. mutta tää toimii! minä tykkään vallata sängyn ja ei sit taas mun ja pienimmän tarvii herätä kuudelta miehen kellon soittoon

iltaisin halataan ja pussataan ennen kun siirrymme omiin huoneisiimme. ja yhdessä oltu 12 vuotta
Minä en yhtään ihmettele, tää on just se sama juttu kun me emme enää todellakaan nuku sylitysten. Ja elämme omia vuorokausirytmejämme, varmaan siirrymme jossain vaiheessa mekin omiin budoaareihimme jos neliöt antavat vielä joskus myöten.
 
Mä en kestä olla kainalossa joten nukahdamme omille puolille sänkyä, menemme eri aikaan nykyään nukkumaan mutta jos samoihin aikoihin niin yleensä hölistään jotain hauskaa..

Aamulla mies aina herättää haliakseen ja pusiakseen ennen töihin lähtöä, minua se ärsyttää kun herättää. Itse jos lähden aikaisemmin niin annan kaikkien nukkua.
 
Yleensä mies menee aikaisempaa nukkumaan ja minä jään roikkumaan nettiin tai katselemaan telkkaria. Silloin kun mennään samaan aikaan nukkumaan niin hetken viihdyn lähellä ja sitten käännän kylkeä ja otan itselleni tilaa sängyssä. En tykkää kiehnää ja nyhjöttää toisessa kiinni. Hyvät yöt toivotan ja aamulla en toivottele huomenia.
 
Hyvää yötä ja suukot sanotaan ja annetaan aina, joskus mennään eri aikaan ja joskus samaan aikaan nukkumaan.
Sylikkäin ei nukuta; mä tarviin tilaa ja miehelle tulee kuuma.

Nykyään ollaan useimmiten illalla yhdessä kotona, ennen vuorotyöt ja yövuorot vaikutti tohon nukkumaanmenoon tietysti.
Joten totuttu on siihen, ettei välttämättä mennä yhtäaikaa nukkuun.

Ja herätessä sanotaan huomenta niille ketkä on samaan aikaan hereillä jo. Ketään ei siis herätetä sen takia ;)
 
Yleensä mies tekee illalla vielä töitä, tavallisesti seurustelemme ennen nukkumaanmenoa.

En saa nukuttua niin, että toinen on ihan vieressä, joten halailujen ja pussailujen jälkeen on otettava vähän fyysistä (ei onneksi henkistä) etäisyyttä, jos haluaa oikeasti nukkua. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja jaahanssa:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja jaahanssa:
ap:llä ei ilmeisesti ole lapsia
:)
kuudessa vuodessa neljä lasta??? minkä ikäisiä? jos pieniä, niin vähän kyllä ihmettelen miten on mahdollista mennä kaikki samaan aikaan nukkuu ja vielä jaksaa hellitelläkin?
No, meillä on ainakin lapsilla nukkumaanmeno ajat.. Sen hankalempaa ole.
 
Saija
Alkuperäinen kirjoittaja oudot linnut:
me nukutaan eri huoneissa! :D
ja aivan rakastuneita olemme ja seksiä ihan reippaasti silti. se vaan jäi päälle kun 3. syntyi vuosi sitten. ei tarvinnu miehen herätä yöllä syöttöjen ja vaippojen tms aikana, sai nukkua muualla että jaksoi töihin. nyt se vaan jääny päälle vaikkei enää tartteis. mutta tää toimii! minä tykkään vallata sängyn ja ei sit taas mun ja pienimmän tarvii herätä kuudelta miehen kellon soittoon

iltaisin halataan ja pussataan ennen kun siirrymme omiin huoneisiimme. ja yhdessä oltu 12 vuotta
Oispa meilläkin mahdollista! Mutta kun ei ylimääräistä huonetta :/
Kyllä mekin rakastamme ja rakastelemme vaikka emme samaan aikaan mene nukkumaan emmekä yötä kiehnää sylikkäin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja oudot linnut:
me nukutaan eri huoneissa! :D
ja aivan rakastuneita olemme ja seksiä ihan reippaasti silti. se vaan jäi päälle kun 3. syntyi vuosi sitten. ei tarvinnu miehen herätä yöllä syöttöjen ja vaippojen tms aikana, sai nukkua muualla että jaksoi töihin.
Niin mekin tehtiin kuopuksen ollessa vauva, mies kun opiskeli & teki kahta työtä siinä sivussa, joten todellakin tarvitsi yöunensa. Ja koska vauva heräsi vain syömään ja simahti tissiä saatuaan (ei siis herännyt itkemään "muuten vaan" tai valvonut keskellä yötä ) niin ei ollut tarvetta miehen avulle, eihän hän olisi pystynyt imettämään kuitenkaan.

Ei se meidän rakkauteen tai parisuhteeseen vaikuttanut, harvemmin kai suhdetta nukkuessa hoidetaankaan :D
 

Yhteistyössä