Kun joku on estänyt etten voi hakea sitä haulla, niin.. (fb-asiaa)

Tiimarinvihko

Aktiivinen jäsen
11.06.2009
5 650
1
36
Naantali
enkö voi enää estää ko. henkilöä itse? Siis tiedän että hän on vielä fb:ssa, hänet oli merkitty yhteen kuvaankin, mutta itse en hakemalla löydä häntä. Nyt yritin laittaa estolistalle, niin sekin ilmoittaa että ko. henkilöä ei löydy.

Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:
no mut ei kai tää ko. idiootti myöskään näe mun juttuja mistään? Eikö hänen laittamansa esto sitten toimi molemmin päin, jos en kerta pysty itse häntä blockaamaan.

Juu.

Ei siis näe sun tekstejäsi, ei profiilia, eikä kuvia missä olet. Sinä et näe hänestä kanskaan yhtään mitään.

Voiko tuollasen eston tehdä yleisesti vai pitääkö se aina olla kohdennettu? Mä en meinaan näe yhtä exän kaveria ollenkaan missään vaikka naamakirjassa on. Ei siis edes tunneta, et en tiedä miksi ois mut estäny :|

Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Voiko tuollasen eston tehdä yleisesti vai pitääkö se aina olla kohdennettu? Mä en meinaan näe yhtä exän kaveria ollenkaan missään vaikka naamakirjassa on. Ei siis edes tunneta, et en tiedä miksi ois mut estäny :|

Juu siellä voi tehdä yleisesti niin, että kukaan ei löydä sua haulla. Eli tuskinpa on sua erityisesti estänyt, vaan kaikki ihmiset, ettei esim. pomot yms. löydä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:

Juu siellä voi tehdä yleisesti niin, että kukaan ei löydä sua haulla. Eli tuskinpa on sua erityisesti estänyt, vaan kaikki ihmiset, ettei esim. pomot yms. löydä.

Ok, no hyvä. Ajattelin jo että ei piä musta vaikkei tunnekaan :D

Yhteistyössä