Kun jää yksin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Keittiönoita

Vieras
Kyllästyttävää ehkä tämäkin avaukseni, mutta kunhan pohdin =)

Väkisinkin tässä vaan tulee mietittyä, mitä sitten, kun tuo kuopuskin nk lentää pesästä. Millaista elämä sitten on? Tässä istun työhuoneessani, läppäri edessä ja palstailen? Vai teenkö ne radikaalit elämänmuutokset, mistä olen aina haaveillut? Mene ja tiedä, aika näyttää. Mutta nyt ei tää yksinolo tunnu yhtään kivalta :(

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Sinullahan on niitä haaveita ollut, ovatko ne muuttuneet, ulkomaille töihin lähtö? Helsingin keskustaan muutto? =)

Ulkomaille en vielä pääse, kun on nuo omat vanhemmat. Sanattomasti olen luvannut hoitavani heidät loppuun asti eli laitokseen ei tarvitse heidän mennä. ja ihan mielelläni hoidankin eikä mulla sellaista kiirettä vielä Floridaan ole. Mutta jotain pitää saada sen täytteeksi, ettei lapset enää pahemmin mua tarvitse. Tylsistyn tekemättömyyteen :D

Samaa mietiskelin minakin - vaikka aikaa mulla tassa viela on siihen pisteeseen - mutta yksi viisas elakelainen (yksin asuva) sanoi mulle kerran etta elakkeella olo on sita, etta 'aamulla heraa eika ole mitaan tekemista, ja kun illalla menee sankyyn, on saanut puolet siita tehtya'. Minusta todella lohduttava ajatus, kun katselin taman mainitun elakelaisen elamaa. Kaikilla sylintereilla kavi ja hommaa, harrastusta, ja vientia riitti. Ajattelin sitten etta niin se kai menee - elama lutviutuu oman nakoisekseen ilman etta sita kauheasti etukateen murehtii. =)

ps. YVta saa aina laittaa, jos haluat jutella :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Ulkomaille en vielä pääse, kun on nuo omat vanhemmat. Sanattomasti olen luvannut hoitavani heidät loppuun asti eli laitokseen ei tarvitse heidän mennä. ja ihan mielelläni hoidankin eikä mulla sellaista kiirettä vielä Floridaan ole. Mutta jotain pitää saada sen täytteeksi, ettei lapset enää pahemmin mua tarvitse. Tylsistyn tekemättömyyteen :D

Ai niin, muistanhan minä, että olet noin kertonut mitä tulee vanhempiisi. =) No, kyllä sitä puuhaa löytyy. Minkäs ikäinen se puudeli on, eikö siitä ole sinua lenkittämään vielä monet vuodet? =)

Etsit itsellesi tasokkaan miesystävän joka ei halua naimisiin tai yhteen asumaan, siten elät omaa elämääsi mutta sinulla on myös ravintola/leffa/juttu ym. seuraa välillä. Voitte yhdessä tutustua kulttuuriin, taiteeseen, matkustella, käydä mielenkiintoisia keskusteluja.....ja tietenkin harrastaa ex tempore seksiä missä huvittaa, milloin huvittaa. B)

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Ai niin, muistanhan minä, että olet noin kertonut mitä tulee vanhempiisi. =) No, kyllä sitä puuhaa löytyy. Minkäs ikäinen se puudeli on, eikö siitä ole sinua lenkittämään vielä monet vuodet? =)
Pah, puudelion jo 12 v ja se löntystelee yhtä mukavuudenhaluisesti kuin minäkin. Kunto ei kummalakaan pahemmin kasva, mutta puolukan juuret tulee kyllä tutuiksi. Viimeistään sen 587:nnen puolukanjuuren kohdalla :D

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Pah, puudelion jo 12 v ja se löntystelee yhtä mukavuudenhaluisesti kuin minäkin. Kunto ei kummalakaan pahemmin kasva, mutta puolukan juuret tulee kyllä tutuiksi. Viimeistään sen 587:nnen puolukanjuuren kohdalla :D

No, sehän on jo ulkoilua :D

Yhteistyössä