Kun huudatte huutiksesta

  • Viestiketjun aloittaja zxc
  • Ensimmäinen viesti
zxc
jonkun tuotteen joka maksaa esim.5snt, eli ihan minimihinnan, vaikka sen "oikea "hinta on useita euroja, niin maksaatteko ihan va se 5snt, vai annatteko enemmän/viette esim. suklaata/kahvia? tuntu jotenkin nololta hakea tavaran 5snt:llä.....(ja joo tiedän että myyjä itse laiton sellaisen hinnan):)
 
"vieras"
No jos hinta on 5centtiä niin sen maksan. Myyjälle tulisi nolo olo jos veisit sille jotain kahvipakettia. Itse halusin kerran sohvasta eroon ja myin sen 10 centillä, en tosin ottanut sitä 10 centtiäkään, hyvä kun pääsin eroon sohvasta :)
 
zxc
kiitos vastauksista! joskus aikonaan sain sitterin 20Snt:llä ja nyt pitäisi hakea iso hyvä huonekalu 10snt_llä, niin tekis niin mieli ottaa jotain mukaan, mutta jätän sitten kotiin...
 
Nemia
Mä maksaisin sen 5 senttiä. Itse jos olisin myymässä jotain 5 sentillä niin en kyllä ottaisi rahaa vastaan vaan antaisin tuotteen ilmaiseksi. Noin alhainen hinta kertoo siitä että myyjä haluaa vain eroon tuotteesta.
 
Jos totta puhutaan niin mä en kehtaisi mitään hakea tuolla summalla pelkästään kyllä! :ashamed:

Veisin varmasti jotain lisänä, vaikka kahvia ja suklaata ym.
Tai sitten maksaisin suoraan vaan enemmän!
 
"vieras"
juu mäkään en ikuna kehtais antaa jostain vaan sitä 5 senttiä jos päin naama hakisin jotain D: toisaalta jos jotain möisin en todellakaan enempää odottais siitä saavani mutta..
 

Yhteistyössä