Kun hampaaseen aloitettiin juurihoito..

29.04.2008
619
0
16
Siis toissapäivänä aloitettiin mulla juurihoito niin helpottasko ne oireet samantien vai voiko olla vielä mahdollista että vaikka nyt vielä särkee syödessä niin että myöhemmin helpottaa..?? Tosi mahtavasti varmaan selitetty mutta jospa joku tajus pointin:)

mulle hampilääkäri sano että voi viikon jomottaa juurihoidon alotuksesta.... toisessa hampaassa mulla oli kipu vain pari päivää, toisessa viikon.... käski vaan syödä buranaa...

Mulla aloitettiin kaks viikkoa sitten, eli avas, mittas, laittoi lääkettä ja väliaikaisen paikan. Kaks ekaa päivää vähän jomotti, sit oli kaks päivää tolkuttoman kipeä jonka jälkeen rupes pikkuhiljaa helpottamaan. Viikon oli kipeä ja viikon on ollut nyt oireeton. Perjantaina jatketaan ja mua jännittää onko se taas jälkikäteen kipeä.

juu voi juilia. miulla oli koko alotusviikon turpa tulessa kirjaimellisesti. vasta kolomas juurikanavien ja hermojen poistorukkaus helpotti. sen jäläkeen särki enää päivän ja sitte loppu. mutta burana 800 meni kyllä ihan kiitettävästi :whistle:

Yhteistyössä