I
itku
Vieras
haaveilen muuttavani lasten kanssa toiseen asuntoon. Mieheni kanssa ei mitään hirmuisia ongelmia ole mutta tuntuu että kaipaisin omaa rauhaa, en tunne mitään suurta enää miestäni kohtaan ja unelmoin valtavasti elämästä lasten kanssa ilman miestäni.
Ollaan hyvissä väleissä ja jos erottaisiin niin siltikin varmasti pysyttäisiin läheisinä ja ystävinä.
Olin kovin nuori kun tavattiin, muutin suoraan kotoani miehen kanssa yhteen, saimme ensimmäisen lapsemme kun olin olin himpun vajaa 19v.
En ole siis koskaan elänyt omillani ja nyt haaveilen siitä.
Lapsia on kaksi. 4v ja 1v.
Olen kotihoidontuella kotona, miten pärjään jos muutan pois mieheni luota?
Nyt meillä jää rahaa elämiseen n. 500 ? kuussa kun vuokra ja laskut on maksettu.
Minulla ei ole koulutusta
Töitä olen kyllä tehnyt tässä välissä, ennen esikoisen syntymää olin työkkärin työharjoittelussa ja esikoisen syntymän jälkeenkin olin töissä. Mutta työpaikkaa ei ole odottamassa.
Kuinka pärjään sitten?
:'( Ahdistaa.
Ollaan hyvissä väleissä ja jos erottaisiin niin siltikin varmasti pysyttäisiin läheisinä ja ystävinä.
Olin kovin nuori kun tavattiin, muutin suoraan kotoani miehen kanssa yhteen, saimme ensimmäisen lapsemme kun olin olin himpun vajaa 19v.
En ole siis koskaan elänyt omillani ja nyt haaveilen siitä.
Lapsia on kaksi. 4v ja 1v.
Olen kotihoidontuella kotona, miten pärjään jos muutan pois mieheni luota?
Nyt meillä jää rahaa elämiseen n. 500 ? kuussa kun vuokra ja laskut on maksettu.
Minulla ei ole koulutusta
Kuinka pärjään sitten?
:'( Ahdistaa.