A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ApOriginal:Mulle on käynyt pari kertaa niin, kun oon harmaana alottanut ketjun, että joku toinen alkaa yhtäkkiä käyttää keskustelussa nimimerkkiä "ap" ikäänkuin olisi ketjun aloittaja?? Aika hämmentävää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no jos on itelleen jonkun tusinanikin valinnut, niin ihan tasan tulee
Alkuperäinen kirjoittaja ApOriginal:Mulle on käynyt pari kertaa niin, kun oon harmaana alottanut ketjun, että joku toinen alkaa yhtäkkiä käyttää keskustelussa nimimerkkiä "ap" ikäänkuin olisi ketjun aloittaja?? Aika hämmentävää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja AinaHarmaa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no jos on itelleen jonkun tusinanikin valinnut, niin ihan tasan tulee
no eipä mua kiinnosta, onko tää sun mielestäs tusinanikki. Tää nyt vaan on mun nikkini. =)
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa aina:Alkuperäinen kirjoittaja AinaHarmaa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no jos on itelleen jonkun tusinanikin valinnut, niin ihan tasan tulee
no eipä mua kiinnosta, onko tää sun mielestäs tusinanikki. Tää nyt vaan on mun nikkini. =)
Mutta se on sellanen minkä kuka tahansa keksii. Kuka tahansa joka aina on harmaa voi keksiä nikin ainaharmaa tai aina harmaana tms... Ja kun kaikkia nikkejä ei vaan voi ulkoa muistaa tai tietää. Paha valittaa siinä mielessä...
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Mun nikillä ei ole kukaan harmaillut,paitsi minä itse pari kertaa,kun en ole päässyt kirjautumaan.
no so so vaan itelles. et nyt oikein tajua pointtia.Alkuperäinen kirjoittaja AinaHarmaa:Alkuperäinen kirjoittaja harmaa aina:Alkuperäinen kirjoittaja AinaHarmaa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no jos on itelleen jonkun tusinanikin valinnut, niin ihan tasan tulee
Mutta se on sellanen minkä kuka tahansa keksii. Kuka tahansa joka aina on harmaa voi keksiä nikin ainaharmaa tai aina harmaana tms... Ja kun kaikkia nikkejä ei vaan voi ulkoa muistaa tai tietää. Paha valittaa siinä mielessä...
so? Mut nyt mä olen tää mustana.
Alkuperäinen kirjoittaja AinaHarmaa:Alkuperäinen kirjoittaja harmaa aina:Alkuperäinen kirjoittaja AinaHarmaa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no jos on itelleen jonkun tusinanikin valinnut, niin ihan tasan tulee
Alkuperäinen kirjoittaja sama:Alkuperäinen kirjoittaja AinaHarmaa:Alkuperäinen kirjoittaja harmaa aina:Alkuperäinen kirjoittaja AinaHarmaa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no jos on itelleen jonkun tusinanikin valinnut, niin ihan tasan tulee
Tarkoitin, että jos ei halua jonkun mahdollisesti vahingossa "sinuna" esiintyvän, ei kannattaisi olla noin helposti keksittävä nikki...
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Mun nikillä ei ole kukaan harmaillut,paitsi minä itse pari kertaa,kun en ole päässyt kirjautumaan.
Heh lainasinpas nikkiäsi
Alkuperäinen kirjoittaja AinaHarmaa:Alkuperäinen kirjoittaja sama:Alkuperäinen kirjoittaja AinaHarmaa:Alkuperäinen kirjoittaja harmaa aina:Alkuperäinen kirjoittaja AinaHarmaa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no jos on itelleen jonkun tusinanikin valinnut, niin ihan tasan tulee
Tarkoitin, että jos ei halua jonkun mahdollisesti vahingossa "sinuna" esiintyvän, ei kannattaisi olla noin helposti keksittävä nikki...
ai että oikein keksittäväno ei se mua haittaa jos joku harmailee mun nimissäni, mä olen vain mustana.