Mun päivä on pilalla..... siitä asti ku mies sanoi et anoppini tulee käymään...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joku tunnistaa mut kuitenkin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

joku tunnistaa mut kuitenkin

Vieras
50/50 mahis et tuleeko vaan katsomaan lapsia, vai tuleeko VAIHTEEKSI valittamaan.... Kyse vanhimmasta lapsenlapsestaan (joka ei ole minun biologinen lapseni, muttei vaikuta oikeasti meidän perheessä asiaan millään tavalla.)

Anopin mielestä kun tämä lapsi täytyy nostaa jalustalla korkeammalle kuin muut, ja kun me taas kohdellaan tasa-arvoisena, se ei hälle käy..

Anoppi siis tulee katsomaan lapsia tai sitten valittamaan tästä http://kaksplus.fi/keskustelu/t1628330

Niin jos se tulee taas valittamaan( ei ole eka kerta ku naputtaa turhasta) VOISINKOHAN tällä kertaa ohjata sen ulos(heittää pihalle) ja lätkästä sen kouraan tän lapun :

"1. Talven alussa kysytty ja kehotettu kokeilemaan meneekö talvikengät jalkaan, ja onko varvas lähellä kärkeä.

"ne on hyvät"

Tähän aikaan kaupassa olisi vielä ollut kohtuuhintaisia kenkiä, jotka voi ostaa niitä muutamaa kertaa varten kun kengät pakotettuna laittaa jalkaan.

2. Jouluksi mökille lähdettäessä kengät onkin aivan liian pienet.

Kaupassa (monessa) käydään etsimässä kenkiä, mutta ei osteta päälle 70e kenkiä muutamaa käyttökertaa varten. Kohtuuhintaiset on loppu.
MÖKILLÄ ON HYVIÄ KENKIÄ JOITA VOI LAINATA ja lainaakin.

3. Kahteen viime talveen ei ole hänelle ostettuja talvikenkiä käyttänyt, vaikka on ollut pakkasta, lunta jne. SKEITTIKENGÄT vaan."

Ku mä en kestä sen turhaa valitusta yhtään..

Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Mä sanoisin miehelle suoraan ettei anoppi ole tervetullut. Ja olenpa sanonut anopille suoraankin että ei tarvi kyläillä :whistle:

Mäkin kerroin anopille terveiset,että meille ei enään ole tulemista,kun alkoi meidän tavaroita varastamaan.

No eikö tuon nyt voi kuitata ihan vain sanomalla, että sillä lapsella on ihan hyvät kengät ja jos ei kelpaa niin mene ostamaan sille paremmat. Tarviiko tuosta nyt niin isoa stressiä ottaa.

Tosin minä kyllä ostaisin ne kalliit merkkitalvikengät jos ne kelpaisi jalkaan päivittäin, kun varsinkin tänä vuonna talvi on ollut aika pitkä...

Kenenkään mieltä pahoittamatta, niin voisit pyytää teiniä sanomaan tälle isoäidille miten asia on, jos isoäiti alkaa mäkättämään asiasta. Se menisi paremmin perille...

Yhteistyössä