...
tästä tulee pitkä selostus..
viime vuonna töissä ollessani työpaikallani oli kaksi miestä..
molemmat varattuja ja toinen peräti ex.
molemmat vihjaili ja näyttivät selvästi kiinostuksensa.
Itselläni ei kiinostanut, rupesin vain mielessäni miettimään että millaista olisi asua ja elää toisen miehen kanssa.
ja sitten tämä toinen sotku.
samassa työpaikassa oli miehestäni kiinostuneen naisen kaveri töissä.
naisen kaverihan ilmoitti naiselle heti että minusta on kiinostuneita oikein urakalla.
ja tää nainen rupes taas vaihteeksi piirittämään miestäni.
nyt on tilanne sellainen että olen hakenut töihin eri paikkakunnalle.
mieheni jahkailee muuton kanssa ja minä paukautin että jos hän ei matkaani lähde niin sitten saa tänne jäädä.
päässä pyörii kaikki mahdollinen noista kahdesta kiinostuneesta ja uudesta elämästä ja eri paikkakunnasta..
miehen mielen muuttumisesta muuttoa kohtaan..
siirtoa hän on hakenut tosin mutta eipä olis ensimmäinen kerta ku sen peruis lopulta...
MITÄ MÄ TEEN... ????
tästä tulee pitkä selostus..
viime vuonna töissä ollessani työpaikallani oli kaksi miestä..
molemmat varattuja ja toinen peräti ex.
molemmat vihjaili ja näyttivät selvästi kiinostuksensa.
Itselläni ei kiinostanut, rupesin vain mielessäni miettimään että millaista olisi asua ja elää toisen miehen kanssa.
ja sitten tämä toinen sotku.
samassa työpaikassa oli miehestäni kiinostuneen naisen kaveri töissä.
naisen kaverihan ilmoitti naiselle heti että minusta on kiinostuneita oikein urakalla.
ja tää nainen rupes taas vaihteeksi piirittämään miestäni.
nyt on tilanne sellainen että olen hakenut töihin eri paikkakunnalle.
mieheni jahkailee muuton kanssa ja minä paukautin että jos hän ei matkaani lähde niin sitten saa tänne jäädä.
päässä pyörii kaikki mahdollinen noista kahdesta kiinostuneesta ja uudesta elämästä ja eri paikkakunnasta..
miehen mielen muuttumisesta muuttoa kohtaan..
siirtoa hän on hakenut tosin mutta eipä olis ensimmäinen kerta ku sen peruis lopulta...
MITÄ MÄ TEEN... ????