Kun elämä ja mieli on sekasotkua..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SuklaaMousse
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

SuklaaMousse

Aktiivinen jäsen
26.05.2004
8 646
0
36
...
tästä tulee pitkä selostus..
viime vuonna töissä ollessani työpaikallani oli kaksi miestä..
molemmat varattuja ja toinen peräti ex.
molemmat vihjaili ja näyttivät selvästi kiinostuksensa.
Itselläni ei kiinostanut, rupesin vain mielessäni miettimään että millaista olisi asua ja elää toisen miehen kanssa.

ja sitten tämä toinen sotku.
samassa työpaikassa oli miehestäni kiinostuneen naisen kaveri töissä.
naisen kaverihan ilmoitti naiselle heti että minusta on kiinostuneita oikein urakalla.
ja tää nainen rupes taas vaihteeksi piirittämään miestäni.

nyt on tilanne sellainen että olen hakenut töihin eri paikkakunnalle.
mieheni jahkailee muuton kanssa ja minä paukautin että jos hän ei matkaani lähde niin sitten saa tänne jäädä.
päässä pyörii kaikki mahdollinen noista kahdesta kiinostuneesta ja uudesta elämästä ja eri paikkakunnasta..
miehen mielen muuttumisesta muuttoa kohtaan..
siirtoa hän on hakenut tosin mutta eipä olis ensimmäinen kerta ku sen peruis lopulta...

MITÄ MÄ TEEN... ????

Alkuperäinen kirjoittaja aq:
Ellei välillänne ole luottamusta, ei muutto toiselle paikkakunnalle auta mitään. Niitä "kiinnostuneita" löytyy myös uudesta paikasta...

siis luottamus on ok...
mä en vaan jaksa enää tätä sotkua..
vaikka mitäpä se hyödyttää muuttaa sutta pakoon ku saattaa karhu tulla vastaan...

:headwall:

tää on pieni kylä..
kaikki täällä tietää naisen maineen miestennielijä, jakorasia, yhteishyvä...ym...
mieheni väittää että hän on sen kanssa ystävä mutta ku nainen antaa ymmärtää käytöksellään toista.....ja kaikkihan tässä kylässä senkin tietää että naisella on mieheni kanssa jotain...kiva käydä kaupassa lasten kanssa..kyllä

nainen naiselle on susi...tiedetään sekin

Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
Alkuperäinen kirjoittaja aq:
Ellei välillänne ole luottamusta, ei muutto toiselle paikkakunnalle auta mitään. Niitä "kiinnostuneita" löytyy myös uudesta paikasta...

siis luottamus on ok...
mä en vaan jaksa enää tätä sotkua..
vaikka mitäpä se hyödyttää muuttaa sutta pakoon ku saattaa karhu tulla vastaan...

:headwall:

tää on pieni kylä..
kaikki täällä tietää naisen maineen miestennielijä, jakorasia, yhteishyvä...ym...
mieheni väittää että hän on sen kanssa ystävä mutta ku nainen antaa ymmärtää käytöksellään toista.....ja kaikkihan tässä kylässä senkin tietää että naisella on mieheni kanssa jotain...kiva käydä kaupassa lasten kanssa..kyllä

nainen naiselle on susi...tiedetään sekin

No kaikkihan tietää ettei nainen ja mies voi olla vain ystäviä. Tai ainakin tooooosi harvoissa tilanteissa ehkä onnistuu. Mutta tuo ystävyys on jo aika harhaanjohtavaa mielestäni. Minusta sun täytyy sanoo miehelles suorat sanat näistä naisista. Ei sillä että olisit mustasukkainen vaan siksi että jos haluat ylläpitää hyvää suhdettasi niin pelisäännöt täytyy karkean rehellisesti kummankin tietää! =)

Jos välillänne on luottamus ok, niin naurakaa moiselle akalle. Pienikin epäluulon siemen ruokkii "jakorasian" mieltä, joten älkää suoko sitä hänelle vaan antakaa raukan elää harhoissaan ja olkaa onnellisia, että teillä on toisenne.

Rakastatko miestäsi? Oletko onnellinen? Miten ne miehet osoittivat kiinnostuksensa sinua kohtaan? Onko sinulla siis ajatuksena lähteä lasten kanssa eri paikkakunnalle tunteita pakoon?

Ihastuksia tulee ja menee... enkä tiedä onko siinä nyt mitään ihmeellistä että joku haluaa jonkun pöksyihin... Aidot tunteet ja ihmissuhteet on sitten eri asia.
Mieti nyt mitä mieltä olet miehestäsi ja vaihda vaikka maisemaa hänen kanssaan, tai ilman.
Itseä ainakin rasittaa pikkukylät joissa juorutaan/puhutaan pask*a toisten ihmisten asioista.

Edelliseen vielä...
Niin siis tarkoitin että itseä ei ainakaan hirveästi hetkauta jos joku mies katsoo "silleen" mua. Jaajaa jos joku haluaa mun housuihin kun ei oo oikeesti kiinnostunu ihmisenä.
Mutta kavereita ja vain kavereita, hyviäkin sellaisia voivat naiset ja miehet olla keskenään.

Yhteistyössä