kun ei tule

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja december
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

december

Vieras
Olen tapaillut jonkin aikaa ikäistäni miestä ja asiat ovat edenneet jo sänkyyn asti. Olen törmännyt hämmentävään asiaan, jota en ole tiennyt edes olevan olemassa. Kaikki sujuu muuten hyvin, mutta mies ei vaan saavuta siemensyöksyä. Sanoo, että se on ihan lähellä mutta ei vaan tule. Olemme molemmat jo yli 40-vuotiaita. Onko vika minussa,hänessä, molemmissa vai missä? Onko kellään asiasta kokemuksia? Alan olla epätoivoinen ja tunnen itseni epäonnistuneeksi, vaikka mies sanookin ettei vika ole minussa. Auttakaa!

Olen tapaillut jonkin aikaa ikäistäni miestä ja asiat ovat edenneet jo sänkyyn asti. Olen törmännyt hämmentävään asiaan, jota en ole tiennyt edes olevan olemassa. Kaikki sujuu muuten hyvin, mutta mies ei vaan saavuta siemensyöksyä. Sanoo, että se on ihan lähellä mutta ei vaan tule. Olemme molemmat jo yli 40-vuotiaita. Onko vika minussa,hänessä, molemmissa vai missä? Onko kellään asiasta kokemuksia? Alan olla epätoivoinen ja tunnen itseni epäonnistuneeksi, vaikka mies sanookin ettei vika ole minussa. Auttakaa!

Satun omaamaan saman ongelman ja johtuu siitä että on aina ollut ns. pitkä vieteri ja näin vanhemmiten joskus käy yksinkertaisesti niin että kunto loppuu kesken. ja luulen että kun muutaman kerran on niin käynyt niin miehen pää pelkää alitjuisesti asiaa ja homma eikun pahenee.
Ja se lähellä oleminen, kun sitä lähellä oloa kestää sen 5-10 minuuttia ja happi loppuu kesken niin minkäs teet, lopeta kesken. Asiaan on olemassa kyllä apu. Joko lämmität hänet todella hyvin mutta hellästi ennen varsinaista aktia. Tai saatuasi oman nautintosi otat ohjat käsiin ja hoidat homman käsi pelillä tai suuseksillä miehelle. noh toimii sis minulle kokeile toimiiko teillä.
Voit myös auttaa asiaa jos huomaat miehen olevan ns. lähellä saamista sopivasti supistelemalla alapään lihaksiasi silloin, autat parempaan tuntumaan ja ehkä huom ehkä miehesi yllättäen pääseekin loppuun.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja pitkä vieteri;10358570:
Satun omaamaan saman ongelman ja johtuu siitä että on aina ollut ns. pitkä vieteri ja näin vanhemmiten joskus käy yksinkertaisesti niin että kunto loppuu kesken. ja luulen että kun muutaman kerran on niin käynyt niin miehen pää pelkää alitjuisesti asiaa ja homma eikun pahenee.
Ja se lähellä oleminen, kun sitä lähellä oloa kestää sen 5-10 minuuttia ja happi loppuu kesken niin minkäs teet, lopeta kesken. Asiaan on olemassa kyllä apu. Joko lämmität hänet todella hyvin mutta hellästi ennen varsinaista aktia. Tai saatuasi oman nautintosi otat ohjat käsiin ja hoidat homman käsi pelillä tai suuseksillä miehelle. noh toimii sis minulle kokeile toimiiko teillä.
Voit myös auttaa asiaa jos huomaat miehen olevan ns. lähellä saamista sopivasti supistelemalla alapään lihaksiasi silloin, autat parempaan tuntumaan ja ehkä huom ehkä miehesi yllättäen pääseekin loppuun.

Niin ja syy ei siis ole sinussa vaan miehessä. sinä vain ehkä voit auttaa asiassa.
Ja yksi keino vielä joka toimii itselleni on se että kun joudun lopettamaan kesken niin yleensä nolostuminen lerpauttaa vehkeenkin. Odota muutama minuutti ja tartu härkää sarvesta ja tee hänelle käsin tai suulla jopa lähtee. niin taas omakohtainen kokemus joka voisi toimia teilläkin.

Auttakaa!

Mikäli siihen suhtautuu vikana, niin vikahan se silloin on. Vika on sitten siinä että siihen suhtautuu vikana. Vika on suhtautujassa.

Jotkin lääkkeet aiheuttavat sellaista ja minusta tämä on muutenkin vain aihe, eikä vika. Tyypillistä on, jos ns. akti ei mene stereotyyppisesti, on nainen heti paniikissa, syyllisyydentuntonsa kanssa. Mies tietysti sen huomaa ja jäykistyy kaikkialta muualta, paitsi ei sieltä mistä nainen kaikkein eniten toivoo. Onko ihan pakko käyttäytyä niin? Eikö voi rentontoutua? Mikä siinä seksissä on niin kauhistuttavaa? Käsittämättömän kriittinen tapahtuma? Tuntuu että se alkaa olla, ennakkopaineiden kyllästämänä, pikkuhiljaa jo tuhoon tuomittu juttu.

Voihan sitä hermona yrittää vaikka mitä konstia, vaikka jotain teknistä pakkoejakulaatiota. Mitäs mieltä siinä sitten on? Ja mikä ihmeen pakko yleensäkään sille siemensyöksylle on? Eikö nainen pärjää itsensä kanssa ilman sitäkin jos mies kerran pärjää. Ei taas ymmärrä ollenkaan, miten voi olla kaikenlaisia pakkomielteitä ihmisillä.

Eikö mies saa itse päättää omista kehontoiminnoistaan? Lemppaa sitten huitsin nevadaan sellaisen miehen, niinkuin tapana on, jos se maailman kaataa. Hellitä nyt hyvä ihminen! Ei kai hänkään sinua pakota, että orgasmia on sitten tultava, tai muuten!!!

Jos et tiennyt, niin nyt tiedät. Täysysin yleisesti tunnettu juttu ennestään. Äläpä anna tietämättömyytesi olla asioiden tiellä. Luulisi että voi nauttia vapaasti ja olla jopa tyytyväinenkin, kun homma ei ole liian pian ohi, mitä eniten kai naisten keskuudessa valitetaan. Onko se sitten niin, että on olemassa yksi ja ainut oikea tapa rakastella, ja mikään muu ei kertakaikkiaan kelpaa, että aina on joku vika, mitä pitää melkein hakemalla hakea?

Taitaa tässä itsellenikin kohta kehittyä kaikki mahdolliset viat, kun tällaista ja tuollaista saa kuulla sieltä, tuolta ja vähän etäämmältäkin. Jos tuo homma kovin tarkaksi menee niin kylläpä siitä tylsää tulee ja lakkaa sitämyöten kiinostamasta. Lerppakurpiksi tässä kehitytään, mikäs siinä sitten auttaisi?

Viimeksi muokattu:
Kiitos asiallisista vastauksista! Täytyy laittaa kokeiluun.
Ja sinulle, joka kovasti arvosteli viestiäni kerron sen verran, että jos
olen ollut 25 vuotta saman miehen kanssa ja muutaman vuoden yksinolon
jälkeen uskallan uuteen suhteeseen olo on kuin teinitytöllä kun ei oikein tiedä
mistään mitään. Meitä ihmisiä ja elämäntilanteita on niin kovin erilaisia. Se on aina
hyvä muistaa!!!!

Ja sinulle, joka kovasti arvosteli viestiäni

"Ja sinulle, joka kovasti arvosteli viestiäni"
Minä kai se sitten olin. En oikein ymmärrä mitä arvoja siitä löytyi. Turha kiukutella, ei se auta.

"olo on kuin teinitytöllä kun ei oikein tiedä mistään mitään."
Hyvä että hankit sitä tietoa! Sitähän koitin siihen viestiini pistää. Edelleen, pois siitä kipsistä vaikka mikä olis, muuten ei hyvä heilu! Ei ihmiset tule toimeen keskenään tuon aiheen kanssa jos jännittää liikaa, ei vaan toimi, kun se ei ole tahdon asia. Aivastus, haukotus, kokeile onnistuuko yrittämällä!

Teineillä on etunsa, ei osaa pelätä vielä kaikkea. Teitä on sitten kaksi. Sama se aina on, missä iässä vaan, sillä miehelläkin. Sitä meinasin just tolla Lerppakurpalla. Ei sitä sitten uskalla enää mitään, jos ennakkopaine on ylivoimainen. Ihan sama mitä on takana.

"Meitä ihmisiä ja elämäntilanteita on niin kovin erilaisia. Se on aina hyvä muistaa!!!! "
Ei ole unohtunut, eikä pääse unohtumaan, usko vaan! Suunnilleen kaikki pahimmat mankelit on koettu. Hyvä jos omalle paniikille jotain osaa, mutta toisen kanssa on tosi avuton, ihan riekaleina. Sama juttu teillä, mies ei mahda mitään jos et rauhoitu. Mikään temppu ei tehoa jos tunne ei ole hyvä. Kai sen itestäskin tiedät!

Olen esim. rakastumisesta kirjoitellut toisaalla ja tiedän mm. senkin kauhun tarkkaan. Elämä ei vain anna armoa yhtään. Kimpassa teidän on siitä tilanteesta selvittävä. Ainoa vaihtoehto on hellittää itsensä nöyränä altiiksi haavoittumiselle. Ei se minun keksintöni ole, että niin on! Eikä minun ideani että tuntuu teiniltä.

Onnea matkaan!

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä