kun ei saa mitään aikaseks ja on tylsää..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neith
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Neith

Aktiivinen jäsen
02.06.2008
7 016
0
36
|O olis kaikkea tekemistä (siivoamista.järjestelyä,kaappien tyhjennystä) mutta ei huvita.. sitten olis juttuja mitkä pitäis tehdä mutta ei pysty (naulojen vasaroiminen, huonekalujen siirtely jne. ) mutta hartiat on edelleen kipeät eikä pysty :/ ja sitten olis niitä kivoja juttuja (kirjanlukeminen,simsin pelaaminen,piirtäminen,maalaaminen joita vois tehdä nyt kun olen yksin kotona) ja sekään ei jaksa nyt innostaa :headwall:
olen siis sosiaalisella tuulella ja tympii olla kotona yksin |O

Munkin pitäisii tehdä kaikkea, mutta vaan väsyttää ja voisin nukkua 24h..
Ja ärsyttää itseni kun on 2 viikkoa pitänyt käydä työkkärissä viemässä koulupaperit mutta ei saa vaan mitään aikaiseksi. Ei vain ol energiaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Ssee:
Munkin pitäisii tehdä kaikkea, mutta vaan väsyttää ja voisin nukkua 24h..
Ja ärsyttää itseni kun on 2 viikkoa pitänyt käydä työkkärissä viemässä koulupaperit mutta ei saa vaan mitään aikaiseksi. Ei vain ol energiaa.

se on tosi kettumaista, kun ei vaan jaksa.. siis tietää että pitäis tehdä mutta kiinnostsu on likimain pakkasen puolella :ashamed:
ja tosissaan siinä vaiheessa kun se jo itseään ärsyttää mutat siltikään ei saa aikaseks.. mun on pitänyt kohta kk päivät mennä laittaan auto seisontaan.. mutta ei... :headwall: :ashamed:

Yhteistyössä