Kun ei onnistu heti...

Alkuperäinen kirjoittaja JJ-t:
meillä yritystä heinäkuusta -07 ja tokalla yk:llä tärppäsi, vaikka molemmat kierrot venyi ylo 50:een päivään. tämä meni kesken rv. 10+5. yritystä jatkettiin ja menkkoja ei kuulunut. sain lääkkeeksi clomit, koska ovulaatiota ei ollut luultavasti tapahtunut sitten keskenmenon. ekalla clomikierrolla tärppäsi, mutta meni samantein kesken. puolivuotta siihen meni että sain uuden plussan ja sekn otettiin pois :'( en tiedä kumpi tässä on kamalampaa: se odottaminen vai se ettei pieni jaksa pitää kiinni...

sitten kun taas tärppää niin ilman pelkoa en tule varmaan hetkeekään olemaan :ashamed: elämä on epäreilua :'(
Tsemppiä ja jaksamista. Et ole yksin. :flower:
 
moi!

Meillä meneillään yk8. Pari kertaa ollaan oviksenalusviikolla oltu eri kaupungeissa eikä olla päästy tosissaan yrittämään, mutta lasken silti nuo, koska lasta on toivottu ja peittoja heilutettu kuitenkin niissäkin kierroissa muuhun aikaan.

Mä olen vuoden kirjannut kiertoja, ja aina oon tuntenut oviksen todella vahvana pistävänä kipuna joidenkin tuntien ajan kp 11-15... Paitsi nyt. :eek: :snotty: Tänään on jo kp19 eikä mitään. Pieniä pistäviä sekuntien kipuja on vain ollut, ja niitä on ollut aina ennenkin. Käytin 8 kk tuota täälläkin hehkutettua GLA:ta (Efamol, Glandin25), mutta jätin sen pois nyt kp 2 paikkeilla tässä kierrossa. Voiko olla, että mun ihana säännöllinen ovis on nyt tuosta kirotusta tempusta jäänyt tulematta..??

Kuten glandin-ketjussa jo voivottelin, tuo GLA on ilmeisesti saanut mulle aikaan "kuivakramppeja" eli törkeitä kuukautiskipuja kp11 maissa ilman mitään vuotoa. Sen kun tajusin niin jätin kuin veitsellä leikkaamalla ne pois, teinkö siinä nyt virheen sitten?

Ehkä ne kivut on tulleet yöllä, on jostain syystä sattuneet tässä kierrossa lakkaamaan... tai sitten en ole ovuloinut. :/ Voi perse etten paremmin sano!

Onko muille jonkin aikaa jo yrittäneille käynyt samoin, että on ollut säännöllinen ovis tai ainakin kivut (suht säännölliset menkatkin) ja sit ei mitään?

Onnea kaikille kovasti matkaan! =)
 
Itse mietin kanssa koko ajan, että mitähän on vikana. Nämä kaksi sai alkunsa heti eka yrityksestä ja nyt on yk4 mennyt. Ei tosin vielä pitkä aika mutta silti tulee mietittyä, että miksi nyt ei heti tärpänny
 
hemina
Minullakin kestänyt jo jonkin aikaa... 1,5 vuotta ollaan kokeiltu. Ensin jätettiin vain ehkäisy pois. Puoli vuotta sitten laskeskelin suurinpiirtein päiviä ja nyt kaksi viime kuukautta olen käyttänyt ovulaatiotestejä. Toivottavasti pian tärppää...
 
Täällä menossa yk8. Esikoinen tärppäs 3. tai 4. kierrosta tosta vaan. Nyt ei mitään, vaikka ei meillä niin mahottoman kauaa olla vielä yritetty. Riesana oli aluksi kokoajan lyhenevät kuukautiset jotka nyt yllättäen olikin ihan normi pituiset. Jospa se tästä lähtisi sitten rullaamaan =)
 
Kyllähän se kärsivällisyyttä vaatii, mutta pitää myös muistaa, että tilastollisesti 90% naisista tulee raskaaksi VUODEN sisällä yrityksen aloittamisesta. Me vaan ollaan totuttu siihen, että kun oikein jotain halajaa, niin senhän saa sit hankittua vaikka kovalla työllä ja uurastuksella, mutta luontoäiti ei tuota logiikkaa noudatakaan. Mutta vasta jos on yli vuosi kulunut, niin sitten kannattaa ruveta miettimään, että missä on vika, mun tutuissa ainakin on lähinnä sellaisia, joilla on kestänyt vuosikausia, eikä suinkaan kuukausia.

Munhan nyt on tänään helppo puhua, kun gyne "julisti" mut eilen virallisesti raskaaksi kasvavien hcg-arvojen perusteella, mutta kyllä mä muistan kuinka olisin halunnut tulla raskaaksi just ja heti silloin viime vuoden syksyllä, kun yrittäminen aloitettiin.

Elämäni ensimmäinen raskaus siis alkoi yk7, mutta pitkien (ja epäsäännöllisten) kiertojen vuoksi tässä ehti vierähtää 10kk, ennen kuin tuotti tulosta!

Tsemppiä ja plussaa kaikille! +++++++ :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja anneke:
Kuten glandin-ketjussa jo voivottelin, tuo GLA on ilmeisesti saanut mulle aikaan "kuivakramppeja" eli törkeitä kuukautiskipuja kp11 maissa ilman mitään vuotoa. Sen kun tajusin niin jätin kuin veitsellä leikkaamalla ne pois, teinkö siinä nyt virheen sitten?
Anneke jäikö sulla ne "kuivakrampit" pois kun lopetit GLA:n? Mulla on nyt kp 10, syön GLA:ta ja ihan törkeet kuivakrampit menossa. Melkein jo soittelin terkkaan. Pohdin pitäiskö lopettaa kesken koko kapselit...

Ootko mittaillu lämpöjä, siitähän näkis onko ovis tullu? Mulla ei oo oviskipuja tullu joka kierrossa, vaikka oisin oviksen tikuilla ja lämmöistä bongannukin. Ehkä se tosiaan sitten irtoaa yöllä, tai sitten jotenkin vähemmän arasta kohtaa tms. En tiedä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Käärme:
Itse mietin kanssa koko ajan, että mitähän on vikana. Nämä kaksi sai alkunsa heti eka yrityksestä ja nyt on yk4 mennyt. Ei tosin vielä pitkä aika mutta silti tulee mietittyä, että miksi nyt ei heti tärpänny
Eipä tuossa vaiheessa vielä kannata pohtia, jos 4 kiertoa mennyt ;) Vaikka eihän sille pohtimiselle mitään voi, mutta kun on vuosi mennyt, niin 4 kk tuntuu tosi lyhyeltä ajalta!
 

Yhteistyössä