[QUOTE="vieras";28988361]Niin, ongelma tässä ei olekaan se että omistaa omakotitalon. Taas toinen palstamammalainen käy hain lailla kiinni kateellisuuttaan palstatoveriin, kun sattuu omistamaan asunnon. Sinu?le vinkiksi: Heität joka kk vuokra-asumisen kulut vessanpönttöön, kun et maksa asuntoa itsellesi. Eli suositte?en palaamaan töihin ja ostamaan oman asunnon.
Mitä AP:n tilanteeseen tulee, ihan turha täällä on vinkua että kuinka on ankeeta, kun itse on hoitovapaalla ja asuu samaan aikaan omakotitalossa. Lopeta se laiskottelu, tee niin kuten sinun kuuluu ja palaa töihin. Teet väärin lapsillesi ja miehellesi, kun itsekkäästi makaat kotona toimettomana ja sen vuoksi lapsesi ei saa lihaa pöytään enään, häpeä!
Tekisi mieli tehdä AP:sta lastensuojelu ilmoitus.[/QUOTE]
Jaa senkö takia että ajattelen lapseni parasta. Nuorempi vasta 10kk. Ei mun mielestä ainakaan vielä sovi päiväkotiin. Ja toiseksi tästä mielipiteestäni huolimatta koitan koko ajan hakea töitä.mut ei pal oo tarjolla mitään kannattavaa. Ei mun mihinkään osa-aikatyöhön kannata mennä kun palkka menis hoitokuluihin ja työmatkoihin käteen ei jäisi mitään. Ja voin kertoa että sossu on täysin tietoinen meidän tilanteesta.