Kun ei jaksais

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja millk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

millk

Vieras
Mies muutti muutama päivä sitten pois yhteisestä kodistamme. Viesti tuli heti samana iltana,kyseli lapsista ja toivotti niille hyvät yöt. Seuraavana päivänä soitti ja kyseli yhteisistä kavereista. Miksi se tekee sellaista koska on sovittu,että koska lapset tapaa sen ja mitään asiaa lapsista ei ole tällä hetkellä.
Haluaisin että hän ei soittelisi mulle,vaikka vielä on tärkeitäkin asioita hoidettavana.

Alkuperäinen kirjoittaja maissihiiri:
Miehellä on varmasti ikävä lapsia, eikö se ole ihan ymmärrettävää että haluaa tietää mitä lapsille kuuluu?

Ei enne ole ollut vaikka ollaan oltu viikkoja eri paikoissa. Ja miks se soittelee mulle,soittais lapsille

Mun mies muutti kans toisen naisen luo, nyt on mun kimpussa koko ajan, on ikävä yhteiselämäämme, mun huumoria bla bla bla kaikkea mahdollista. Ei ollutkaan ruoho vihreämpää aidan toisella puolella. Voi voi :(

Alkuperäinen kirjoittaja jfa:
Mun mies muutti kans toisen naisen luo, nyt on mun kimpussa koko ajan, on ikävä yhteiselämäämme, mun huumoria bla bla bla kaikkea mahdollista. Ei ollutkaan ruoho vihreämpää aidan toisella puolella. Voi voi :(

tää kaikki meilläon tapahtunut todella äkkiä. sit mun miestä alkoi kiinnostamaan mun menot ja mieliala. sit se kyselee koko ajan et onko mulla uus?

Alkuperäinen kirjoittaja millk:
Mies muutti muutama päivä sitten pois yhteisestä kodistamme. Viesti tuli heti samana iltana,kyseli lapsista ja toivotti niille hyvät yöt. Seuraavana päivänä soitti ja kyseli yhteisistä kavereista. Miksi se tekee sellaista koska on sovittu,että koska lapset tapaa sen ja mitään asiaa lapsista ei ole tällä hetkellä.
Haluaisin että hän ei soittelisi mulle,vaikka vielä on tärkeitäkin asioita hoidettavana.

Ratkaisu pulmaan: älä vastaa puhelimeen.

mies tähänkään asti ollu kovin kiinnostunut lapsista. Nyt siis asuu uuden naisen kanssa ja muka lapset kiinnostaa. Aina ennenkin pystyi olemaan viikkoja töissä ettei edes kuullut niitten ääntä. Mies on muutenkin ollut outo koko eroprosessin ajan,hän luulee että kaikki asiat on kunnossa vaikka oikeesti kaikki on päin v.....

Yhteistyössä