kun ei jaksais enää...(turhaa valitusta taas)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
yhtään mitään tällä hetkellä :( . Mun olis tänään pitänyt puhelimitse hoitaa vaikka mitä asioita, mutta en vaan jaksa. Pyykit pitäis laittaa koneesta kuivumaan...ei jaksa. Ruokaa pitäis tehdä mutta en jaksa. Suihkunkin tarpeessa olisin mutta en jaksa sitäkään.

En jaksa muuta kuin raapustella tänne ja tuijottaa telkkaria. Ketutus on valtava ja voimat loppu. Mä olen niin väsynyt tuosta hemmetin taistelusta miehen kanssa. Oli taas tänään jättänyt aamulla lapun että pitäis sovinto tehdä, mutta mä en nyt hemmetti jaksa enää.

Jos aikuinen mies suuttuu täysin tyhjästä 4 (!!!!!) kertaa viikon sisällä, niin haistakoot pitkän paskan. Eilen aamulla tuo koitti hieroa sopua ja nyt tuo lappu. Vastasin laittamalla hyvin tulikivenkatkuisen tekstiviestin sille töihin. Pyytäis edes anteeks, mutta ei, kirjoittaa vaan lapulle että ei jaksais enää tapella.

Tää on taas tosi lapsellista, mä tiedän, mutta mua saa ärsyttää vaan tiettyyn pisteeseen asti ja sitten mulla palaa hihat täydellisesti. Ja maailman vaikeinta on silloin niellä ylpeytensä, etenkin kun tuo mulkero tuntuu syyttävän mua noista riidoista.

Joo sori taas märehdintää, nyt vaan alkaa vaikuttaa jo mielialaan tää vääntäminen :(

hei, siun miehes ei yksinkertasesti uskalla siulle mittään nytten sanua. sen takia kirjottaa lapulle. :hug:

mie tiiän tunteen. ite oon ku tuli ja leimaus ja arvaat varmaan niin raskaanaollessa olin vielä enemmän. ja mies ei välillä ees uskaltanu huomenta sanua ko ei tienny että minkälainen vastaus ootti :laugh:

sano miehelles että antaa siun nytten olla rauhassa, että sie et tarvii mitään paskan jauhantaa vaan rehellisen anteeksipyynnön, ettei aina voi kaikki olla siun vikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
hei, siun miehes ei yksinkertasesti uskalla siulle mittään nytten sanua. sen takia kirjottaa lapulle. :hug:

mie tiiän tunteen. ite oon ku tuli ja leimaus ja arvaat varmaan niin raskaanaollessa olin vielä enemmän. ja mies ei välillä ees uskaltanu huomenta sanua ko ei tienny että minkälainen vastaus ootti :laugh:

sano miehelles että antaa siun nytten olla rauhassa, että sie et tarvii mitään paskan jauhantaa vaan rehellisen anteeksipyynnön, ettei aina voi kaikki olla siun vikaa.

No se tässä nyt mättääkin. Kun siis OIKEESTI tällä kertaa se on ollut mies joka on suuttunut mulle joka hemmetin kerta. Sitä ekaa riitaa mä en muista, mutta toka alkoi siitä että laitan pojalle puuron joukkoon sokeria, kolmas siitä että mä olin sitä mieltä ettei saunaa tarvis rempata kun tehdään kylppäriremppa.

Sitten viimeiseksi mies veti herneen nenäänsä kun sanoin että vaunuaika tulee olemaan todella hankala meidän autolla (kun siis auto on pieni). Ja tässäkin pointtina että mä olen ollut koko ajan vastaan uuden auton hankintaa vaikka mies on sitä kuumeillut. Ja nyt mies sitten suuttui mulle kun olen koko ajan vinkumassa ja aina haluamassa jotain lisää :o .

Lauantai illalla koitettiin sitten tehdä sopua, mutta sitten mulla meni lopullisesti hermot kun äijä keittiössä jotain taas valitti. Menin yläkertaan sanomatta enää sanaakaan ja nukkumaan.

Aamulla tää tulee halailemaan ja sössöttämään jotain kiukkupussista, mutta PIKKASEN myöhäistä enää siinä kohtaa. Niinpä mä en eilen lähtenyt mökillekään mukaan, ilmoitin että mä en vaan jaksa enempää.

Ja nyt tosiaan tuo lappukin oli syyttävä. Siinä oli jotain että "pitäis tehdä sovinto, en jaksa enää tapella ja poikakin ihmettelee meen riitelyä". Menis hemmetin mulkero itseensä ja katsois nyt peiliin. Luuleeko se ettei poika oo ihmetellyt koko viikon isänsä kiukutteluja :headwall: :headwall: :headwall:

Siis ottaen huomioon miten hyvä mies mulla on, niin osaa se vaan aika perseestäkin välillä olla |O |O

Mene sinäkin puolitiehen vastaan niinkuin miehesikin kun hän tulee töistä anna kunnon halaus ja pusu. Ei aikuisessa parisuhteessa kannata tyhjänpäiväsyyksistä alkaa syyllistä kaivelemaan vaan pääasia on että molemmat haluatte sopia :) Olet oikeessa että tuo kuulostaa tosi lapselliselta joten jos vähän aikuistuisit kun on se lapsellinen sieltä tulossa ;)

Alkuperäinen kirjoittaja mimmi:
Mikset sä voi antaa anteeksi? Mikset sä voi lopettaa,jos mieskään ei enää jaksa tapella?

Mä voisin antaa anteeksi (ehkä) jos pyydettäis. Mutta en mä jaksa alkaa sopua hieromaan enää kun äijä vetää sitten taas uudesta jutusta herneet nenäänsä |O |O

Mä veikkaan että miehes on huolissaan susta ja tulevasta vauvasta ja sen takia "tappelee turhasta".
Meillä ainakin ilmenee näin,jos mies jostain huolissaan.
Älkää jooko tapelko enää,se on niiiin kuluttavaa ja energiaa syövää puuhaa.

:hug: :hug: :hug:

no tuo autoasia, pitäiskö siun mielestä teiän hankkia uus auto? siis isompi?

saunarempan ja kylppärirempan tekeminen yhtäaikaa on aikas rankka kokemus (kokemusta on) ja peräkkäin tehtynäki viepi rahaa. jos kerta kylppäri rempataan ensin niin sittenhän vois ootella vaikka vähäsen aikaa (esim. syksyyn) ennenku sitä saunaa alakaa remppaamaan? siis miun mielestä se ois järkevää.

joskus tuntuu että miehet ei yhtään tajua mistään mitään. natisee ko pikkulapset asioista jotka on ihan päivänseleviä. ja sitte leikitään marttyyriä :o

Alkuperäinen kirjoittaja Marja:
Mene sinäkin puolitiehen vastaan niinkuin miehesikin kun hän tulee töistä anna kunnon halaus ja pusu. Ei aikuisessa parisuhteessa kannata tyhjänpäiväsyyksistä alkaa syyllistä kaivelemaan vaan pääasia on että molemmat haluatte sopia :) Olet oikeessa että tuo kuulostaa tosi lapselliselta joten jos vähän aikuistuisit kun on se lapsellinen sieltä tulossa ;)

Mä luulen että tässä suhteessa mä en valitettavasti aikuistu koskaan. Mä olen valitettavasti aina ollut niin hemmetin ylpeä luonteeltani että jos mua loukataan tarpeeksi, niin mä vedän ihan hirveät herneet nenääni ja niitä onkin sitten todella vaikea kaivaa ulos.

Loukattu leijona on huono kumppani :ashamed:

Voisitko sanoa miehelles mitä mieltä olet? Ettet viitsi edes sovintoa yrittää jos tulos on seuraavana päivänä nolla? Miehet ei oo ajatuksenlukijoita, ne on muutenki pöllöjä. Niille pitää ihan suoraan sanoa. Ja hei, sun miehes edes yrittää sovitella..

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Marja:

Mä luulen että tässä suhteessa mä en valitettavasti aikuistu koskaan. Mä olen valitettavasti aina ollut niin hemmetin ylpeä luonteeltani että jos mua loukataan tarpeeksi, niin mä vedän ihan hirveät herneet nenääni ja niitä onkin sitten todella vaikea kaivaa ulos.

tiiän. miun äiti on leijona :D

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
:hug: :hug: :hug:

no tuo autoasia, pitäiskö siun mielestä teiän hankkia uus auto? siis isompi?

saunarempan ja kylppärirempan tekeminen yhtäaikaa on aikas rankka kokemus (kokemusta on) ja peräkkäin tehtynäki viepi rahaa. jos kerta kylppäri rempataan ensin niin sittenhän vois ootella vaikka vähäsen aikaa (esim. syksyyn) ennenku sitä saunaa alakaa remppaamaan? siis miun mielestä se ois järkevää.

joskus tuntuu että miehet ei yhtään tajua mistään mitään. natisee ko pikkulapset asioista jotka on ihan päivänseleviä. ja sitte leikitään marttyyriä :o

Ei kun just olin iloinen kun mies sanoi että on laskenut ettei neljään vuoteen kannata ostaa uutta autoa. Totesin vaan että tulee olemaan vaunuaika tosi vaikea kun auto on täynnä väkeä ja takaluukku täynnä vaunusta. Että jos ja kun vaikka mökille mennään niin vaikeuksia tulee. En kuitenkaan oikeesti todellakaan halua uutta autoa ja mies tietää sen. Mietin vaan ääneen että miten noista muutamasta kuukaudesta mahdetaan selvitä. Sen jälkeenhän ei taas oo ongelmia vaikka ahdasta tuleekin olemaan.

Ja kun mä pelkään tuota meidän budjetin riittämistä kylppäri/saunarempassa. Meillä on kaikki lauteet ja seinät vallan mainiossa kunnossa saunassa ja mun mielestä riittäis että lattiaan laitettaisiin laatat. Mies taas suunnittelee myös koko saunan purkamista ja mä vaan tosiaan pelkään ettei rahat tuu riittämään.

Tuossa saunajutussakin olen toki valmis keskustelemaan ja jos budjetti riittää niin antaa äijän uusia vaikka naapurinkin sauna. Pointti oli tässäkin se että pitäis ensin vähän selvitellä hintoja ja muita.

Paska sentään :( :(

Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:
Voisitko sanoa miehelles mitä mieltä olet? Ettet viitsi edes sovintoa yrittää jos tulos on seuraavana päivänä nolla? Miehet ei oo ajatuksenlukijoita, ne on muutenki pöllöjä. Niille pitää ihan suoraan sanoa. Ja hei, sun miehes edes yrittää sovitella..

Tuon mä sille eilen ilmoitinkin.

Ja mä tiedän että mä käyttäydyn nyt typerästi, mutta oikeesti mua ärsyttää tollanen jatkuva naama norsunvitulla oleminen. Kun yrittää ja yrittää ja äijä vetää kaikesta typerästä herneitä nekkuunsa.

Mies tuossa yhden riidan päätteeksi totesikin että parempi tapella nyt ennen vauvan syntymää ja että ei olla pisiin aikoihin tapeltukaan (mikä on ihan totta), mutta rajansa kaikella |O |O

Alkuperäinen kirjoittaja mimmi:
Mä veikkaan että miehes on huolissaan susta ja tulevasta vauvasta ja sen takia "tappelee turhasta".
Meillä ainakin ilmenee näin,jos mies jostain huolissaan.
Älkää jooko tapelko enää,se on niiiin kuluttavaa ja energiaa syövää puuhaa.

Voi kun tää oli niin nätisti kirjoitettu, kiitos =) :hug: .

Kaipa tää tästä jossain vaiheessa laukeaa taas, ans katsoa miten pitkään vielä menee.

mä yritin mieheltä kyselläkin että mistä nyt kiikastaa, kun tollokin ymmärtää että nuo suuttumiset on niin typeristä aiheista että siellä on pakko olla jotain taustalla. Mutta ei kuulemma vaivaa mikään.

No se tässä nyt mättääkin. Kun siis OIKEESTI tällä kertaa se on ollut mies joka on suuttunut mulle joka hemmetin kerta. Sitä ekaa riitaa mä en muista, mutta toka alkoi siitä että laitan pojalle puuron joukkoon sokeria, kolmas siitä että mä olin sitä mieltä ettei saunaa tarvis rempata kun tehdään kylppäriremppa.

Sitten viimeiseksi mies veti herneen nenäänsä kun sanoin että vaunuaika tulee olemaan todella hankala meidän autolla (kun siis auto on pieni). Ja tässäkin pointtina että mä olen ollut koko ajan vastaan uuden auton hankintaa vaikka mies on sitä kuumeillut. Ja nyt mies sitten suuttui mulle kun olen koko ajan vinkumassa ja aina haluamassa jotain lisää :o .

No, anteeksi jo etukäteen, mutta näissä riita-asioissa oon kyllä sun miehes puolella.
Eikös noi rempat oo just viisasta tehdä samalla kertaa, ei tarvis montaa kertaa repiä paikkoja mullin mallin.

Ja tuo autoasia, jos rahatilanne vaan sallii, niin eikös se auto kannattais vaihtaa isompaan, niin ei olis se vaunuaika niin hankala.

Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:

Ai säkin oot leijona?
Taas löytyi jotain yhteistä sun ja mun välillä =)

Juu ja erittäin tyypillinen sellainen niin hyvässä kuin pahassa :D

Naurettavaa vetäytyä jonkin horoskooppimerkin taakse.

Maailmassa on pakko oppia nielemään ylpeytensä, tai taipaleesta tulee kivikkoinen ja yksinäinen.

Täytyy nyt vielä tähdentää ja vähän selvittää...

Mä en ole koskaan osannut pitää minkäänlaisia kulisseja yllä. Silloin kun menee hyvin, niin toitotan sitä onnessani koko maailmalle ja kun menee huonosti niin sama juttu.

Eli armaat ystävänikin saavat joko siirappia tai paskaa korvillensa riippuen missä mennään miehen kanssa :D :D :D .

Mitään todellisia ongelmia meillä ei miehen kanssa ole ja ollaan erittäin onnellisesti yhdessä. kaks jääräpäätä vaan kun menee yhteen, niin törmäyksiltä ei valitettavasti voi välttyä.

Mä olen aina käynyt läpi kaikki asiani puhumalla ihmisille kyllästymiseen asti. Mitä enemmän puhun, sitä selvemmiltä asiat alkaa näyttää ja ongelmat pienenee sitä mukaa. Mä vaan en osaa olla vähemmän avoin, enkä voi olla puhumatta ikävistäkin asioista.

Mutta tosiaan, nytkin tänne kirjoittaminen auttoi taas kummasti ja sain purkaa pahimmat murheet. Ja samalla härkänen kutistui kärpäseksi. Kiitos vaan että jaksoitte vastailla ja saitte taas tolkkua päähäni =) .

Ja enköhän mä ala pikkuhiljaa pehmetä sovinnollekin...edes pikkuisen :)

Alkuperäinen kirjoittaja Lapsellista jääräpäisyyttä:
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:

Ai säkin oot leijona?
Taas löytyi jotain yhteistä sun ja mun välillä =)

Juu ja erittäin tyypillinen sellainen niin hyvässä kuin pahassa :D

Naurettavaa vetäytyä jonkin horoskooppimerkin taakse.

Maailmassa on pakko oppia nielemään ylpeytensä, tai taipaleesta tulee kivikkoinen ja yksinäinen.

Kyllähän mä sanoin ihan suoraan että olen ylpeä luonne ja että kun mua loukataan tarpeeksi niin mun on todella vaikea antaa anteeksi. En siis todellakaan vetäydy horoskooppini taakse vaikka olenkin tässäkin tyypillinen leijona.

Eikä mulla ole ollut koskaan kivikkoista saati todellakaan yksinäistä elämää. En mä edes koe mitenkään vääräksi näyttää että nyt sain tarpeekseni. Enhän mä itsekään kohtele muita jatkuvasti huonosti, niin eipä tarvi muakaan kohdella.

Alkuperäinen kirjoittaja nina:

No, anteeksi jo etukäteen, mutta näissä riita-asioissa oon kyllä sun miehes puolella.
Eikös noi rempat oo just viisasta tehdä samalla kertaa, ei tarvis montaa kertaa repiä paikkoja mullin mallin.

Ja tuo autoasia, jos rahatilanne vaan sallii, niin eikös se auto kannattais vaihtaa isompaan, niin ei olis se vaunuaika niin hankala.

Ei sun tarvi pyytää anteeksi :D . MUTTA: pointti oli siinä että voidaanko tehdä LAINKAAN saunaremppaa. Että pitäis ensin ottaa selville mitä mikäkin maksaa. Kun kylppäristä jo joudutaan repimään KAIKKI alas ja vaihtamaan uusiin, seiniä myöten. Ja tarvitaan ammattimiehiä tekemään töitä. Ja meillä siis budjettina 10 000?, jonka pitää sisältää KAIKEN työn ja materiaalin.

Kuten sanoin, mies saa uusia vaikka naapurinkin saunan JOS rahat riittää, mutta se täytyy selvittää ensin.

Ja tuo autoasia taas....mies on kuumeillut pitkään uutta autoa. Tämä on myös asia jossa mies tekee itse päätöksensä, mutta mä olen sitä mieltä että vanha on ihan hyvä.

Nyt sitten mies ilmoitti että on tehnyt päätöksen ettei uutta autoa osteta vielä neljään vuoteen (laski jotain lainajuttuja). Ja mä olin tyytyväinen päätökseen. Totesin vaan että VAUNUaika tulee olemaan rankka kun ei saada tavaroita mahtumaan minnekään ja siitä mies suuttui. Kun kuulemma MÄ haluaisinkin uuden auton enkä ole mihinkään tyytyväinen ja aina vinkumassa :o

Yhteistyössä