[QUOTE="a.p";25948578]No ei mun tietääkseni miehellä oo koskaan ollu mitään ongelmia mielenterveyden kanssa. Itse en osaa mitään diagnooseja tehdä suuntaan tai toiseen kun en mikään psykologi ole.
Mä olen ollut niin vähän tekemisissä miehen vanhempien kanssa etten tiedä miten he toisiaan kohtelevat. Voihan se olla että on osittain jotain kotoa opittua kun mies huutaa äidillensäkin yhtä rumasti kuin minulle.
Tuota mustasukkaisuutta en ole ajatellutkaan että asia vois olla niin.
Moittii mua siitä etten siivoa tarpeeksi vaikka siivoan päivittäin, en ole nähnyt missään muualla niin siistiä kotia missä on lapsi.
Moittii mua kasvatuksessa kun en anna lapselle piiskaa kun se on tottelematon. Lapsi on kuulemma huonosti ravittu ja sillä on vitamiinin puutos kun on niin kalpea. Lapsella ei mitään puutoksia ole.
Neuvolan mukaan kasvaa aivan normaalisti ollaan jopa hieman käyrien yläpuolellakin. Lapsi syö kaikkea reippaasti ja me ulkoillaan päivittäin. Kalpeus johtuu vaan ihon vaaleudesta. itsekin ole kalkkilaivan kapteeni ja aina ollut kun on vaalea ihoinen ja punertava vaalea tukka niin on myös lapsellamme.
Mies on ihan neuroottinen tuollaisten asioitten suhteen. Silti mies ei kuitenkaan piittaa laittaa lasta autossa turvaistuimeen ei edes vyötä päälle, ei kypärää pyörän kyydissä, tiellekin saa juosta tuosta noin vaan.
ja en saisi käydä entisellä kotipaikkakunnallani se on kauhea ongelma aina jos menen käymään siellä viikonloppuisin välimatka ei kuitenkaan mikään kauhean iso (100km). hän ei koskaan halua tulla mukaan.
Pariterapiasta ei juurikaan ole iloa mulle. Ainoa hyöty mitä siitä on ollut on se etten oo tehnhyt eroamisen suhteen mitään äkkinäisiä päätöksiä.[/QUOTE]
Jaahas, pitääpä perua tuo nimimerkkini. Ei ole toinen nyt ihan ihminen.
No, näyttää siltä, että sun ei ainakaan tartte ottaa sitä huutamista ja valittamista henkilökohtaisesti osoittamassa että olet huudon ja valituksen arvoinen, vaan todisteena siitä että mies pitää sinua äitinään.
Vastaavasti hänen tekemisensä eivät voi vaarantaa lasta, koska hänhän on vain viaton poika, eikä semmoiset voi tehdä pahaa tai edes väärin.
Olet joutunut yhteen kahden lapsen kanssa.
Eli nyt ongelmaksi nousee se, että kun mies on oikeasti noin kohtuuton ja irti reaalimaailmasta, niin sinä kun ymmärrät asian niin pystyt nostamaan itsetuntosi takaisin ylös ja muutut immuuniksi hänen ruikutukselleen, ja lisäksi voit vähitellen opettaa hänelle miten naista kohdellaan. Äitinsä ei ole onnistunut kasvatuksessa, ja sun täytyy nyt jatkaa siitä mihin hän on jäänyt.
Mutta sitten tulee tuo toinen ongelma. Jos haluat eron, niin se pitäisi hoitaa sitten niin, että lapsi ei vietä viikonloppuja saati viikkoja isän luona. Se voi olla vaikea saada järjestymään, ellei isän keskenkasvuisuus ilmene niin ettei häntä sitten enää näy. Vai uskallatko antaa lapsesi piiskattavaksi ja välinpitämättömään hoitoon? Eli jos haluat eron ottaa, niin asia pitäisi aloittaa neuvottelemalla lastenvalvojan kanssa, että mitäs sitten tehdään että lapsi on turvassa?
Miksi olet päästänyt asiat siihen, ettei mies osallistu siihen siivoamiseen yms? Vaikeampi hänen olisi sitten valittaa tyhjästä, kun kerran on itsekin syypää jos oma standardi ei toteudu.