Kun aina valitetaan anopista, niin toisinpäin sitte nyt

Me käytetään anoppi kaupassa joka lauantai ja tänään Hän ehdotti että mentäisiin ulos syömään =)
Ja niin me käytiin syömässä ja samalla reissulla myös kaupassa.
Ja vielä erikseen kierrettiin etsimässä hänelle uusi pyykkikone.

Mulla on loistava anoppi muutenkin :heart:
 
Yhdyn edellisiin! Minulla myös loistoanoppi, tehään yhdessä asioita, iltakahvitellaan, hän auttaa lastenhoidossa, me tässä parhaillaan harkitaan asunnon ostoakin hänelle...eli kun molemminpuolinen kunnioitus kunnossa, suhde toimii!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Emulihemuli:
Yhdyn edellisiin! Minulla myös loistoanoppi, tehään yhdessä asioita, iltakahvitellaan, hän auttaa lastenhoidossa, me tässä parhaillaan harkitaan asunnon ostoakin hänelle...eli kun molemminpuolinen kunnioitus kunnossa, suhde toimii!
Oho, oletkos sä jonkun NHL-kiekkoilijan vaimo tai jotain..
 
Mulla kans kiva anoppi...joskus jotain pientä kränää mut todellakin pientä.

Teki meille viikolopun ruoat kun menin steriliin ja autto poikaansa lasten hoidossa,appiukko kuskas mut eilen aamulla seiskaks sairaalaan vaikka miehenikin olis voinnu viedä....

olen taas niin kiitollinen heistä että ovat kivoja,huonnomminkin vois olla
 
Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:
Alkuperäinen kirjoittaja Emulihemuli:
Yhdyn edellisiin! Minulla myös loistoanoppi, tehään yhdessä asioita, iltakahvitellaan, hän auttaa lastenhoidossa, me tässä parhaillaan harkitaan asunnon ostoakin hänelle...eli kun molemminpuolinen kunnioitus kunnossa, suhde toimii!
Oho, oletkos sä jonkun NHL-kiekkoilijan vaimo tai jotain..
Kunpa oisinkin :) Ihan tavallisen perusinssin emäntä vaan...kyse siis asunnosta, jossa on parhaillaan vuokralla, ja vuokranantaja myymässä asuntoa mummun alta... :| Pointti ei mulla ollu leuhottaa asunnon ostolla, vaan kertoa suuresta kunnioituksesta häntä kohtaan!
 
Minä kanssa kyläilen tytön kanssa anopilla kahdestaankin. Ja joskus kipastaan ihan kahdestaan shoppailemaan :saint:
Samoin mesessa jutellaan kun osutaan koneelle samaan aikaan. :D
Anoppi on nääs vihitty tietotekniikan ihmeelliseen maailmaan :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja ronttonen:
Minä kanssa kyläilen tytön kanssa anopilla kahdestaankin. Ja joskus kipastaan ihan kahdestaan shoppailemaan :saint:
Samoin mesessa jutellaan kun osutaan koneelle samaan aikaan. :D
Anoppi on nääs vihitty tietotekniikan ihmeelliseen maailmaan :D
Sama täällä. Anoppi on mun paras ystävä :)
 
minnukka82
mä liityn tähän samaan ketjuun mulla on meinaan aivan mahtava anoppi.. anopin oon tuntenu siitä asti kun olin 3v oli lähi kaupassa töissä ja kävin sielä oman äidin kans jaka päivä ja mä jäin sille lauleskelee siihen kassalle kun äiti teki ostokset. ja sit törmäsin kerran mun mieheen ja en todellakaan tieny kuka on sen äiti ennen kun mentiin sinne ekan kerran käymää ja vähänkö mua hävetti kun tunnistin hänet teki mieli kääntyä ovella :D mutta siis ihana on silti häissä sain vaan hiukka kettuiluu lauleskeluistani omalta äidiltä että anopilta :D
 

Yhteistyössä