Kun 8 v itku kurkussa kertoo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hilppa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hilppa

Vieras
että tahtoisi niin kaverinsa luokse, mutta...
isä on sitä mieltä että ei tule kuuloonkaan(sanottakoon nyt että isä ei asu meillä),ei perustele sanoo vaan kylmästi EI.
Minä olen se "pääasiallinen" huoltaja,ja minun mielestäni asia on ok,kunhan vain sovitaan kaverin vanhempien kanssa ajankohtaa..

Nyt olen saanut kaverin äidin langan päähän,heille kävisi la- su välinen,mutta poika sanoo että isä suuttuu jos hän menee..Ei ole "isän" viikonloppu,eli ei mene vkl isän luo..

Miten asia ratkotaan?Isänsä ei suostu mun kanssani edes asiasta puhumaan...

Alkuperäinen kirjoittaja sm:
niin jyrkästi vastaan? tarviiko sille sitten kertoa ollenkaan jos poika ei isänsä luona tuona viikonloppuna ole?

Ihan siksi,kun olen aikonani opettanut pojan kysymään asioihin myös isin mielipiteen.. *tyhmä minä*
kai se tulee jotenkin luonnostaan sitten nytkin pojan suusta..

meillä pojat on nyt 8v ja 5v ja kummallakin on kesästä lähtien ollu lähes jika viikonloppu yövieraita ja joskus ovat itse yökylässä. Lähinnä tuossa siis naapurissa missä samanikäiset kaverit.
Pitää saada ennä ja olla ja harjoitella yökyläämistä jos sellainen kaveri löytyy jolle mennä

Sanoppa isälle että tuolla logiikalla hänkään ei saa mennä "kaverin" luo yöksi eikä ottaa luokseen yövieraita. :whistle:
Tämä on teidän perheen välinen asia, ja ymmärtääkseni isä ei enää kuulu teidän perheeseen.

Yhteistyössä