Kumppanin kuorsaus

Elikäs miten olette saaneet kuorsaavalle kumppanille jakeluun että hänen kuorsaus häiritsee?

Okei, on meillä jakeluun mennyt mutta mitään ei asialle tehdä :/ silcensea kokeili ja autto hyvin, mutta kuulema sellasta tavaraa ei joka ilta ota sisäänsä ku meinaa joka kerta laatta lentää. Ymmärrän tuonkin hyvin, mutta tahtoisin niin kovasti että tuo toinen ymmärtäisi miksi haluaisin nukkua yöuneni kunnolla ja ilman keskeytyksiä. Tiedän että jossain vaiheessa yöheräämiset on vauvantakia arkipäivää, mutta miten jaksaa mahdollisia yösyöttöjä jos toinen lisäksi sahaa tukkeja vieressä :(
 
Kovasti oon yrittänyt tuolle puhua että menis lääkäriin, koska itse kun tuon kuorsausta kuuntelen, niin en voi väittää ettei mun mielestä hengityskatkoksia esiintyis (uniapnea) vaan kun suomalainen mies on suomalainen mies, niin lääkäriin ei mennä kun vasta siinä vaiheessa kun pää on kainalossa.

Taas se pitää nostaa kissa pöydälle. Tuntuu vaan välillä että nipotan turhasta.

Björn, tota oon itsekin kokeillut ja hyväksi havainnut. Ongelma vaan sattuu tulemaan siinä vaiheessa, että normaalisti pääsen töistä kun mies on mennyt / menossa nukkumaan :D
 
Kyllähän tuosta öisin ääntä lähtee, mutta en oo antanu sen häiritä. Onneksi on itsellä niin hyvät unenlahjat että pääsen nukkumaan suht helposti. Joskus jos meteli on päätä huimaava, kopautan kädellä kylkeen että vaihtaa asentoa :D
 
mä passitin sohvalle kun ei kerran hae apua.. en ainakaan jaksa enää olen nätisti sanonut jo sata krt... en herää kuorsaukseen,mutta kun joka yö herään pari krt lastenvuoksi, en enää saa kunnolla uusiksi unta kuorsauksentakia! vähän niinku väsyttäis... :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Martza:
ja kuulemma se jokin teippi nenään toimii, aion pyytää josko herra koklais tätä..

mä ostin kanssa noita teippejä = ei pysy nenässä
silcene on taas niin pahaa että äijältä lentää laatta..

Ja mulla sekoaa pää korvatulpilla.. hyvin menee ja sillai :D
 
Täällä yksi jonka mies ei mennyt lääkäriin vaikka siitä useamman vuoden toitotin, no meni sitten lopulta ja mikä oli tulos, paha uniapnea, jonka vuoksi meillä nyt käytössä (tai siis miehellä) Resmed, joka puhaltaa ylipaineella ilmaa "kiduksiin" silloin kun se katkos meinaa tulla.

Vähintään 5 päivänä viikossa pitäisi laitetta käyttää, enkä voi sanoa että kylkiäisinä tullut sivuoire, nenän kuivuminen on mitenkään mukava.
Meillä siis pelkkä nenämaski.

Ensin en pystynyt nukkumaan, kun toinen kuorsasi niin, että naapuritalon asukkaatkin varmaan häiriintyi, sitten tuli tuo laite, enkä osannut nukkua kun kuului vain hiljaista huminaa :headwall:

Kerro ihmeessä, että tuo ei ainakaan parane, jos sen hoitoa vaan pitkittää, helpommalla pääsee kun menee ja tekee asialle jotakin. Meillä ei enää muita vaihtoehtoja ollut.

Eikä auta vaikka nukkuisi naama tyynyssä, silti korisee ja katkoo hengitystään, potkinutkin olen kun joskus on mennyt hermo aivan totaalisesti kun ei saa nukuttua. Sohvalle siirtyminenkään ei olisi auttanut, vaan olis pitänyt mennä autolla kauemmaksi :whistle:

Ja kyllä, miestä kaduttaa, ettei uskonut vaan vähätteli mun puheita. Nykyään menee huomattavasti helpommin lääkäriin jos on jotakin kremppaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri:
Ensin en pystynyt nukkumaan, kun toinen kuorsasi niin, että naapuritalon asukkaatkin varmaan häiriintyi, sitten tuli tuo laite, enkä osannut nukkua kun kuului vain hiljaista huminaa :headwall:

Kerro ihmeessä, että tuo ei ainakaan parane, jos sen hoitoa vaan pitkittää, helpommalla pääsee kun menee ja tekee asialle jotakin. Meillä ei enää muita vaihtoehtoja ollut.

Eikä auta vaikka nukkuisi naama tyynyssä, silti korisee ja katkoo hengitystään, potkinutkin olen kun joskus on mennyt hermo aivan totaalisesti kun ei saa nukuttua. Sohvalle siirtyminenkään ei olisi auttanut, vaan olis pitänyt mennä autolla kauemmaksi :whistle:

Ja kyllä, miestä kaduttaa, ettei uskonut vaan vähätteli mun puheita. Nykyään menee huomattavasti helpommin lääkäriin jos on jotakin kremppaa.
Hienoa sentään että mies suostui lääkäriin!
Meillä meno jatkuu samana.. Nyt oon oppinut nukkumaan korvatulppien kanssa, mutta kun tuo kuorsaus tulee sieltäkin läpi. Pitäisi siis nukkua erihuoneessa.

Lääkäriin tuo ei suostu vieläkään. Ylipainoa löytyy joka varmasti osasyy kuorsaukseen, mutta eipä tuo suostu mun uhkailemalle kaurapuurokuurillekaan :LOL:
 
Meillä mies kuorsaa ja kovaa. Olen sitä joskus äänittänyt ja soitellut miehelle, joten ymmärtää kyllä pitävänsä meteliä. Silenceä kokeiltu, auttaa ehkä vähän. Ei siitäkään sen suurempaa apua kyllä ollut. Minun yöuneni pelastaa nykyisin KORVATULPAT. Eipä siinä kauaa kestää kun tottuu niiden kanssa nukkumaan. Niitä kun kerran olen oppinut pitämään, en niistä luovu ikinä enkä koskaan. Suosittelen lämpimästi. Saa mies nukkua ilman, että potkin kaiken yötä ja minunkin yöunet on muuttuneet katkottomiksi.
 
Joo, itsekin ruvennut käyttämään tulppia ja alkukankeuden mentyä väitän samaa, eli en niistä luovu. Ongelmana vaan se että aamuisin jos jostain syystä ennen isäntää joudun heräämään herää hänkin, koska en havahdi herätyskelloon :LOL:

Tosin on tuo mieskultakin jonkin verran huolissaan tuosta tukkiensahaamisesta ja menee lääkärissä käymään :)
 
Hei kaikille

olen uusi käyttäjä ja törmäsin palstalla ongelmaan, jonka olen itsekin kohdannut. Itse sain avun piikkimatosta! Uskomatonta, mutta olen nukkunut yöni sikeästi heräämättä kumppanin voimistuneeseen kuorsaukseen aloitettuani piikkimaton käytön. Muutenkin olo tuntuu rentoutuneemmalta, joten kohdallani kyseessä oli tämän vuoden paras ostos =)
 
Meillä myös mies kuorsaa ihan hirveästi ja minä olen erittäin herkkäuninen niin mies meni lääkäriin jossa hänelle tehtiin RFTA-lämpökäsittely 3 kertaa aina 2-3 kuukauden välein ja viime viikolla tehtiin se viimeisen kerran. Kyllä se on aina auttanut mutta kun ovat sen uudestaan tehneet niin kuorsaus aina kovenee pariksi viikoksi..saa nähdä jospa se nyt loppuisi sitten kokonaan..Ja joudun käyttämään myös korvatulppia.kannattaa kokeilla silikonikorvatulppia ne toimii aika hyvin..minulla vaan sivuoireina korvakivut..
 

Yhteistyössä