kumpikohan suuri ja tärkeä asia ensin toteutuu...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Tuleeko ekana 10 000 viestiä täyteen vai syntyykö vauva :whistle: B) ? Ensimmäiseen on matkaa reilu 250 viestiä ja toinen voi tapahtua milloin tahansa.

Suuria asioita.... :D

Hassua kun mietin juuri kuinka jäätiin samoihin aikoihin sairaslomalle ja meidän vauva on kohta kolme viikkoa niin mahdottoman lujaa aika juoksee kun pääsee tänne synnytyksen tälle puolelle..
No kohta on sullakin odotus lopussa, ehkä jo tänään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hassua kun mietin juuri kuinka jäätiin samoihin aikoihin sairaslomalle ja meidän vauva on kohta kolme viikkoa niin mahdottoman lujaa aika juoksee kun pääsee tänne synnytyksen tälle puolelle..
No kohta on sullakin odotus lopussa, ehkä jo tänään.

Voi onnea :hug: . Ja juu, eipä tässä mullakaan enää oo ku max viikko jäljellä =)

Joko sua painostetaan:) Mulla syntyi esikoinen rv37 ja nyt menossa viikkoja 37, koko ajan puhelin soi tai piippaa että joko oon synnyttämässä :laugh: Pitää toivoa ettei tämä mene kaksi viikkoa yli lasketunajan, vois alkaa jossain vaiheessa ärsyttämään... Ihana kun miehellekkin soittaa niin se vastaa puhelimeen ihan paniikissa, NO JOKO,,, :heart: :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Nokoma:
Joko sua painostetaan:) Mulla syntyi esikoinen rv37 ja nyt menossa viikkoja 37, koko ajan puhelin soi tai piippaa että joko oon synnyttämässä :laugh: Pitää toivoa ettei tämä mene kaksi viikkoa yli lasketunajan, vois alkaa jossain vaiheessa ärsyttämään... Ihana kun miehellekkin soittaa niin se vastaa puhelimeen ihan paniikissa, NO JOKO,,, :heart: :heart:

Onhan tuota jo ilmassa...ollut jonkun aikaa jo :whistle: =)

Koitas nyt oikeesti jo synnyttää, sie oot ainoa kenen synnytystä ja lähtöä jo ootan, niin paljon siitä olen lukenut :D

Joka hetki kun olen palstalta pois ja kun tulen takas, pongaan nikkisi ja katon JOKO :D

Alkuperäinen kirjoittaja anna:
Koitas nyt oikeesti jo synnyttää, sie oot ainoa kenen synnytystä ja lähtöä jo ootan, niin paljon siitä olen lukenut :D

Joka hetki kun olen palstalta pois ja kun tulen takas, pongaan nikkisi ja katon JOKO :D

:D :D Kiva että olet "hengessä mukana" :hug: . Mutta hei, enää korkeintaan viikko jännitystä jäljellä ;)

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:

:D :D Kiva että olet "hengessä mukana" :hug: . Mutta hei, enää korkeintaan viikko jännitystä jäljellä ;)

Ja sitten muistat isoilla kirjaimilla ilmoittaa, että TURKILMAS LÄHTI!! niin huomataan :D Tsemppiä!

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:

Ja sitten muistat isoilla kirjaimilla ilmoittaa, että TURKILMAS LÄHTI!! niin huomataan :D Tsemppiä!

kiitos tsempistä ja juu, jos vaan pystyn niin ehdottomasti ilmoitan kun lähtö tulee =)

Kyllä minäkin profiilin kaivan esiin ja katson mitä turkilmas on viimeksi kirjoitellut :)