Kumpiin häihin SINÄ menisit mun asemassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sisu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä mies menisi 2 ja minä 1.
yhdessä menisimme ehdottomasti lapsuuden ystävän häihin, koska se merkitsisi minulle paljon.
2. pariskuntaa näemme useasti muuten ja voimme istua iltaa ja juhlia keskenämmekin.

Alkuperäinen kirjoittaja vfdsg:
yhdessä menisimme ehdottomasti lapsuuden ystävän häihin, koska se merkitsisi minulle paljon.
2. pariskuntaa näemme useasti muuten ja voimme istua iltaa ja juhlia keskenämmekin.

Tätä minäkin mietin. Ja valitsin kummin tahansa, niin poden oman tunnon tuskia joka tapauksessa... :(

Alkuperäinen kirjoittaja Mörri-Möykky:

Tätä minäkin mietin. Ja valitsin kummin tahansa, niin poden oman tunnon tuskia joka tapauksessa... :(

No mut ei se illanistuminen ja useasti näkeminen ole herranjestas sama asia kuin häät!

Alkuperäinen kirjoittaja noh:
Alkuperäinen kirjoittaja Mörri-Möykky:

No mut ei se illanistuminen ja useasti näkeminen ole herranjestas sama asia kuin häät!

Ei niin, ja siksipä tämä päätös onkin niin vaikea, kun haluaisin nähdä molemmat!

Jälkimmäinen vaihtoehto mun mielestä. Mä en koe velvollisuutena kenenkään häitä... tietysti menisin sellasen häihin, joka on läheisempi. Jos siis siinä tilanteessa olisin, että valita pitää kun molempiin ei voi mennä. Harmi, että sattu samalle päivälle ja välimatkat noin pitkät.

Yhteistyössä