E
Eelia
Vieras
Mulla on huomenna hammaslääkäri. Hampulääkäri soitti eilen ja kertoi puhelimessa mun vaihtoehdoista. Kyseessä on viimeinen poskihammas ennen viisaudenhammasta. Vaihtoehdot ovat: juurihoito, joka on kuulemma tuohon hampaaseen ihan älyttömän vaikea tehdä eikä se välttämättä onnistu. Juurihoito vie kuulemma 45 minuuttia per kerta ja useampaan otteeseen se pitää tehdä. Toinen vaihtoehto on hampaan poisto kokonaan. Hammaslääkäri suositteli minulle tuota poistoa, suurelta osalta siksi, että minulla on hammaslääkäripelko ja hän epäilee minun kykyäni kestää nuo hoidot.
Huomiseen mennessä pitäis nyt päättää mitä tehdä. Mua kauhistuttaa tuo juurihoito, mutta mua kauhistuttaa ihan älyttömästä myös se, että multa aletaan jo kolmenkymmenen iässä kiskoa hampaita irti. Onko mulla sitten nelikymppisenä jo tekarit??? Miten sitä sittenpärjää ilman sitä hammasta, eikö syöminen oo ihan kamalaa kun siellä on sellainen kolo koko ajan välissä? Kumman vaihtoehdon te valkkaisitte?
Huomiseen mennessä pitäis nyt päättää mitä tehdä. Mua kauhistuttaa tuo juurihoito, mutta mua kauhistuttaa ihan älyttömästä myös se, että multa aletaan jo kolmenkymmenen iässä kiskoa hampaita irti. Onko mulla sitten nelikymppisenä jo tekarit??? Miten sitä sittenpärjää ilman sitä hammasta, eikö syöminen oo ihan kamalaa kun siellä on sellainen kolo koko ajan välissä? Kumman vaihtoehdon te valkkaisitte?