Kumpi teistä on parempi kokki talossa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heidd
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Heidd

Vieras
Mies on ehdottomasti parempi ja osaa tehdä pihvit ja kalat täydellisesti minun makuuni.

Erilaiset kermaisat kastikkeet on bravuuri.

Leipoo ja tekee jälkiruokiakin aika usein vain huvin vuoksi.

Tosin vähän harmi sinällään, että tästä aina tutut yllättyy kun en itse osaa edes vettä keittää :D

Mies on parempi. :) Osaan kyllä itsekin laittaa ruokaa ihan ok, mutta miehen pöperöt on järjestään parempia.

...tosin, kun mies kokkaa, hän kokkaa ja piste. Mä kokkaan, tiskaan, pyöritän pyykkiä, luen kirjaa, suunnittelen ostoslistaa ja puhun puhelimeen. Noin suunnilleen. :D

sen jälkeen ku ukko aikoinaan lisäsi edellispäivältä jääneeseen kalakeittoon nakkeja ennen lämmittämistä, sen ei oo tarvinnu kokkailla, ainakaan mulle.

grillaamisen se kyllä hoitaa, muuten ruoat laitan minä tai lapset.

Mieskin osaa kyllä kokata, mutta kyllä minä meillä olen parempi (myös miehen mielestä).

Lähinnä olen varmaan varmempi ja sitä myöten ennakkoluulottomampi, ja mulla on hyvä "näppituntuma".

Meillä mies uskaltaa kokeilla kaikkea uudenlaista ihan omasta päästä ja kyllä ne ainkin joskus yleensä maistuukin ihan hyvältä, joskus pitää lisätä mausteita, marinadeja mies ei osaa tehdä.

Mä laitan yleensä ruuan siksi kun on ruoka-aika ja lapsilla nälkä, mies ei aina tajua tätä ja ruoka voi olla valmis vasta parin tunnin päästä ja se ei oikein lapsiperheessä vetele. Joten vaikea sanoa kumpi on parempi kokki, mulla oli 10 köksässä 9 luokalla, miehellä ei.

Molemmat ollaan hyviä kokkeja, ei voi sanoo täysin kumpi on parempi.

Mies tekee hyviä piimäsämpylöitä ja makaroniruokia ja pihvejä, ja keittoja,mie teen hyviä riisipiirakoita
ja lasagnee, pizzaa, kaaliruokia ja broileriruokia.

mies on kyllä innokas (viikonloppu-) kokki,mutta niin armottoman hidas,yksin tuskin saisi ruokaa pöytään ennen nukkumaanmenoaikaa... :D Harrastaa myös varsin kummallisia makuyhdistelmiä.