Kumpi tässä nyt on normaalia.. :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihmeissään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ja jos jatketaan valitulla yleistämisen linjalla, niin kärjistettynä sukupuolten välillä taitaa tuon seksin suhteen olla sellainen ero, että kun naisille seksi on ikäänkuin merkki tai seuraus siitä, että suhde on kutakuinkin kunnossa, niin miehille seksi on pikemminkin edellytys sille, että suhde voi toimia myös muilla alueilla.

Ehkä minun ei kannattaisi tulla tähän ketjuun sähläämään, kun taidamme vaimoni kanssa olla siinä onnellisessa asemassa, että seksi maistuu yhä loistavasti yli kymmenestä yhteisestä vuodesta huolimatta. Minun silmissäni vaimoni on todella haluttava ja samansuuntaista palautetta saan toisinaan myös itsestäni.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: samuelinäiti
Alkuperäinen kirjoittaja Lähdössä;26439993:
Niin ja Tikun äiti, on tässä naiseus koetuksella, kun ei tajua, miksi ei kelpaa miehelleen, samaa käyn läpi kuin sinä. Kaikkeen muuhun kyllä kelpaa, mutta ei seksiin. Ja sitten toiset valittavat, kun mies on kiinnostunut vain seksistä.. Ja syynä ei ole lapset, järjestin meille kerran hotelliviikonlopun kahdestaan, oli mukavaa ja rentoa, mutta ei seksiä.

:hug: Hirmuisesti voimia :hug:
Minä lähdin. (oli muitakin syitä kun tuo) Kyllä se on ihan hirveää olla niin ruma, ettei ole nainen ollenkaan. :ashamed: Tai ainakaan niin että joku mies pitäis naisena. Mä aina mietin kuinka onnekkaita muut on kun niitä joku haluaa ja himoitsee. Mua kun ei kukaan halua edes pitää sylissä.. :'(

Meillä menee välillä halut ristiin, miehen ei tee mieli kun minun tekee jne.
Mies silloin usein kuitenkin auttaa minua, jos minun tekee mieli, ja tietysti toisinpäin. Joskus aivan ääriväsyneenä ei tee toiselle palvelusta, muuten kyllä.
Katsomme tämän osaksi toisesta välittämistä. Kyllä aikuisessa parisuhteessa toisinaan harrastetaan seksiä vaikkei niin huvittaisikaan, tai ainakin autetaan toista sitten käsin tms. jos varsinainen penetrointi ei onnistu.

Jos parisuhteessa ei harrasteta seksiä kuin kerran vuodessa, vaikka toinen enemmän tahtoo, luultavasti eroaisin jos ei toinen minua suostuisi auttamaan vaikkei mielensä tekisikään. Toiselle mielihyvän tuottamisen pitäisi olla jokaiselle rakastavalle itselleenkin ainakin siedettävää.

voimia kaikille jotka eivät saa kokea olevansa haluttuja :hug:

itsekään en aina ole niin halukas, mutta onneksi asialle voi tehdä jotain! viritän itseni usein sopivaan tunnelmaan erilaisin keinoin (luen eroottisia juttuja netissä, katselen kuvia ym) ja kas kummaa ne halutkin heräävät. tai suostun seksiin vaikka ei aluksi kiinnostaisikaan, ja yleensä siinä pääsee äkkiä mukaan juttuun ja alkaakin tykkäämään seksistä. Ei tulisi mieleenkään pihdata ja olla tekemättä asialle mitään.
ei miestänikään AINA haluta, mutta onneksi hän kieltäytyy todella harvoin.

ja huom! mekin olemme lapsiperhe, ja silti aina löytyy aikaa ja paikka seksille. meillä ainakin lapset NUKKUVAT ÖISIN. lapset nukkumaan omiin huoneisiin, ja vanhempien makkarin oveen lukko. itse pyysin miestä asentamaan lukon, niin minun ei tarvitse pelätä lasten heräämistä ja yllätetyksi tulemista. ja kun rentoudun, nautin seksistäkin enemmän! :)

[QUOTE="vieras";26451665]No, mun pointti oli se, että jos seksi on molemmille tärkeää niin sille löytyy varmasti aika ja paikka.[/QUOTE]

No eikös tän ketjun pointti ollut just se, että seksi ei ole molemmille osapuolille yhtä tärkeää?

[QUOTE="hmmm";26452481]No eikös tän ketjun pointti ollut just se, että seksi ei ole molemmille osapuolille yhtä tärkeää?[/QUOTE]

mutta molemmat voisivat silti joustaa YHTÄ PALJON, eli toinen osapuoli ei kieltäytyisi seksistä mielivaltaisesti (tekemättä asialle jotain). sairaudet ym. eri asia

Heti tuli mieleen, että onko teillä haluttomilla naisilla käytössä e-pillerit tai joku muu hormonaalinen ehkäisy?

Itse vaihtoin monen vuoden jälkeen pillerit kuparikierukkaan. Ja vitsit miten tyytyväinen olen ollut! Toki vuotoa ja menkkakipuja on vähän enemmän, mutta on ihanaa taas haluta seksiä. Ja omaa miestä. Ja on mieskin tyytyväinen. Aktiivinen seksielämä ja yleensäkin toisen haluaminen heijastuu positiivisella tavalla koko muuhunkin elämään.

No minulla on hormonikierukka ja ei tee yhtään mieli. Suorastaan etoo ajatuskin seksistä. Mutta eipä tuo mieskään tee mitään aloitetta asian suhteen niin antaa olla. Pari vuotta menty näin...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras";26453304:
No minulla on hormonikierukka ja ei tee yhtään mieli. Suorastaan etoo ajatuskin seksistä. Mutta eipä tuo mieskään tee mitään aloitetta asian suhteen niin antaa olla. Pari vuotta menty näin...

Tosi tehokas ehkäisyväline taitaa siis olla tuo hormonikierukka ;)

no joku haluaa useammin ja joku harvemmin. ei tarvii tanssia kummankaan pillin mukaan. vaan pitää yrittää löytää se kultainen keskitie. sellainen, että toinen ei tunne elävänsä jatkuvassa puutteessa ja lähde etsimään vierasta sängynlämmittäjää, mutta ei myöskään niin, että toisen pitää olla jatkuvasti valmiina kun toinen haluaa. puhumalla asiat selviää, tai ainakin pitäis selvitä